Istenem, Istenem, ezer éve írtam utoljára. De most egy kis szünetet tartok. Most talán tíz perce fejeztem be végre a GSM Hálózat Viselkedési Havi Bejelentést. Érdekes módom, most volt először, hogy arra számítottam, hogy a bejelentés legyen a lehető legkisebb. Miért? Mert csak fele, hanem csak egy negyedét adták meg az adatoknak amik kellettek a bejelentés megszerkesztéséhez. Borzasztó. Tehát, februárban volt két hét "viselkedés", egy hét "működési hiba". Príma. És most mi? Hát én felére vágtam a munkát, semmi analízis sehova, semmi fölött (kivéve az Alcatel-Lucent hálózathoz, amihez volt elég adat) és nem is írtam eredményeket és megjegszéseket mert, miből? Mi alapján vonjak le következtetéseket HA NINCSENEK ADATOK? Miért olyan nehéz bizonyos embereknek ezt megérteni?
A főnököm komolyan bepörgött ezzel a
De mos, egy ilyennek kiadni, hogy írjon egy cikket? Lehetetlen. Tehát amikor azzal állt elő, hogy kedve lenne egy cikket írni, arra rögtön közbe kellett szólnom.
- Tudja mit? Megírhatom a cikket maga helyet. Mit szól hozzá? Nincs sok időm, de ha megmondja mikorra kell, szívesen ezzel is tudok segíteni.
Először nagyot nézet, talán egy kicsit sértve is, hogy arra utaltam, hogy nem lenne képes egy jó cikket megírni... ami igaz is, de aztán engedett. No, oké, én tovább nyomtam lélegzés nélkül, hogy tudni kéne mekkora legyen, vagy lehet a cikk, mikor kell beadni... Nem adtam neki más lehetőséget, csak hogy igent mondjon. Persze, egy erősebb ellenfél erősködött volna azon, hogy ő írja meg, vagy miért én, amire azt válaszoltam volna, hogy tapasztalatom van mint író, ő neki pedig abban van tapasztalata, hogy mindenkit elüldöz. ^_^ Tegnap el is kezdtem egy kicsit a cikket, nagyon is Washigton Post módra: egy történettel. Azzal a bizonyos Subway esettel kezdtem ahol megfordítottam az Ügyfél szolgáltatási rendszer és a munkáson segítettem. A pontom: hogy az ügyfél élmény mindenki dolga, és ha nem is taníthatjuk az ügyfeleinket arra, hogy legyenek kedvesek munkásainkhoz, mi kedvesek és készségesek, megértőek lehetünk munka társainkkal és cégünk ügyfél szolgáltatóival és ügyfeleivel. Ma megtudtam, hogy csak két oldalt írhatok, amiért gondoltam, miért nem csinálunk egy sorozatot? Több "elv" van a könyvben, amihez viccesen megírt, érdekes élményeket lehetne tenni.
Fura. Most "írok" először a cégnek.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése