2012. április 9., hétfő

Locsolás!

Boldog Húsvét! ^_^ És vagy hiszitek, vagy nem, meg is volt a locsolás és nem csak nem menekültem el előle, de még élveztem is! Igen, persze, egy kis átalakításon kellett átesnie a hagyományos locsolásnak, még pedig úgy hogy előre kiválasztottam a lehetséges kölniket, és a locsi után  - ami nem a fejem búbjára került, hanem a csuklómra, a kölni az enyém lett.

Ebben az évben egy nagyon nem Húsvéthoz illő illat lett a kiválasztott, a Halloween Fever, Jesus del Pozo-tól. Persze, hogy Halloween, az egyik kedvenc ünnepem, és az egyik kedvenc illatom! A Halloween Fever egy kis változattal van a hagyományos Halloween illathoz képest, de nem vagyok nagy parfümös, hogy ezt pontosan meg tudjam fogalmazni, de nagyon, nagyon ízlik ez is!

Voltak azért más választási lehetőségek, mint Nina, Nina Ricci-től, Naf Naf Too, Naf Naf-tól, Cool Water, Davidofftól, és valahol a lista végén volt szintén Ange ou Démon, egy illat aminek kicsi volt az esélye, mivel nem kis pénzbe került.

Nekem ez bevált, de valjon a Karinak is? Remélem igen, és remélem majd emlékszik az illatokra, mert ezek szülinapomra jó ajándék lehetnek!!!

Nincsenek megjegyzések: