2015. december 26., szombat

Mi Történt Itt?

Mindig is nagyon szerettem és nagyon élveztem Magyarországra jönni az év akármelyik évszakában, de hát persze, jobban télen, amikor nagy a hideg, havazik és minden olyan nagyon más mint otthon Costa Ricában. Mindig is rendkívül szerettem Magyarországot, és főleg Budapestet, a város ahol születtem és ahol mindig is szerettem volna élni. Mindig volt valami varázslatos az utcáiban, a parkjaiban, az embereiben ami folyamatosan ide hívott. Tereztem és álmodoztam sokat arról, hogy vissza költözök ide lakni, a város és az ország amihez mindig is tartoztam. Persze rengeteg ember csak szidja Magyarországot és csupa rosszat tud csak mondani róla - mindig is így volt ez -  ami sajnos egy rendkívüli rossz magyar szokás. Most viszont, ahogy elhaladok az utcán teljesen más érzésem van az országgal és a várossal kapcsolatban. Nem egy havas, vagy tulipános szép várost látok magam előtt, hanem egy torz, lecsonkított, tönkrement cement csontvázat. Oda a szép épületek és érdekes üzletek. Mi történt itt?

A rádióban hallottam akkor a kormány gyűlölet teljes propagandája. Érthetetlenül hallgattam ahogy minden fél órában félrevezető, adó pénzből kifizetett hirdetést a menekültek ellen, akiket "illegális bevándorlóknak" neveznek, ahogy a "bevándorló kuota" ellen szónokolnak mondván nem tudni hány terrorista surranhat be az országba. Ugyanakkor, és ugyanabban a hirdetésben, az ellenkezés a menekültek ellen nem is terroristák ellen van, hanem azért, mert meg akarják védeni az "európai kultúrát". Ne is kezdjünk ebbe belemélyedni, mert már eleve nincs egy európai kultúra, hanem ezer, és nincs egy európai hagyomány hanem ezer, és ha vallásról akarunk beszélni, hát az igazi európai vallás egy halom vallás és egy sem a keresztény, ami eredetileg egy közel keleti régióból jött ide (jé! mint az Iszlám!), miközben az európai vallások eltűntek, leigázva a rohanó kereszténység alatt, pogánynak bélyegezve. Tehát mit is védenénk egy tucat menekült elől?

Itt elfelejti a kormány hány magyar menekült az éveken keresztül Nyugatra, egy olyan korban amikor ugyanez a kormány büszkén mer lobogtatni egy csonkított zászlót ami alatt annyian szöktek ki Amerikába. Miért voltak azok a magyarok hősök, a szíriaiak pedig illegális menekültek és terroristák.

Egyértelmű, hogy a kormány rettentő rossz úton halad, de hát sajnos az emberek sem mennek más úton. A kormány lassan tönkreteszi az országot, gyűlöletre uszítja a népet miközben rendszeresen szegényíti őket, butítja gyerekeit, fiataljait. Nem veszik észre az emberek, hogy mit művelnek?

Ahol régen boltok voltak, most piszkos, betört, üres helységek állnak. Elporlik a város, leapad az élet vér benne és elrohad a lehetőség.

Észrevettem, hogy ez már nem a város, nem az ország ahol élni akarok.

Nincsenek megjegyzések: