2008. február 22., péntek

Egy Nagyon Elfoglalt Hópelyhecske

Ha lesz két szabad percem... amiben nem vagyok nagyon fáradt, ígérem írni fogok. Már egy hete vagyok az új irodámba aminek a fényképeit még mindig nem tudtam letölteni a telefonomról... amit még mindig nem tudtam magyarra állítani.

Ma a régi gyerekekkel, Tavóval, Victorral és Anthony-val ebédelek a Mac's-ban. Beadtam Marcónal az EG 202 057-3-as szabvány analízisét, ahogy ő maga kérte. Ő pedig csak MA adta vissza a G.1010-es és a EG 202 057-4-esnek az analíziseit. Igen, ezeket már két héttel ezelőtt adtam be. Ráadásul most hétfőn adtam be a számlázási minőségi felmérés iratot. (78 oldal...)

Kérdés: miért add ki ennyi munkát, ilyen rövid beadási időkkel amikor maga sem olvassa el a dolgokat? Az bosszant, őszintén, a legjobban, hogy kezd olyan munkákat kérni amik idiótákra vannak méretezve. Úgy írjak, hogy azért ne keljen mindent elolvasni. Akkor minek írjam meg?

Ez a jövő heti program... idáig.

HÉTFŐ 25

KEDD 26

SZERDA 27

CSÜTÖRTÖK 28

PÉNTEK 29

☼ Dolgozni a GSM Hálózat Viselkedési Jelentésen

☼ Dolgozni a válaszon amit a Nagy Főnöknek kell adni arról, hogy milyen felméreseket végzünk itt amik megegyeznek azokkal amik a Nemzetközi Szabványokban vannak.

Beadni a GSM Hálózat Viselkedési Jelentést

☼ Dolgozni a válaszon amit a Nagy Főnöknek kell adni arról, hogy milyen felméreseket végzünk itt amik megegyeznek azokkal amik a Nemzetközi Szabványokban vannak

☼ Megbeszélni Marcóval, ha vannak változások amiket ki kell javítani a Hálózati Jelentésben.

EGÉSZ NAP:

Franklin Covey Kurzus

EGÉSZ NAP:

Franklin Covey Kurzus


De ez változhat... Kivéve a Franklin Covey kurzus. Arra már befizettek $800-t.

Nincsenek megjegyzések: