2008. február 4., hétfő

Jetty

Nincs igazán késő, mivel csak 3/4 10 van, de azért fáradt vagyok és fázom. Holnap megint a munkába. 14-kor egy gyűlésem van a Számlázási emberekkel, és előtte ebéd Alekszejjel. Azt hiszem valami hülyét csinált. Lehet, hogy holnap látom utoljára életemben. Nem érdekelnek a buta emberek. Na, majd meglátjuk mi lesz.

Aki egy kicsit aggaszt--- Na, nagyon aggaszt az a Jetty. Találkoztam vele pénteken. Együtt ebédeltünk San Pedróban, Antojitosban, ahol szokás szerint tequiláztunk egy kicsit barátságunkra. Eléggé megvolt változva. Kicserélte a kocsiját és szilikon melleket akar magának tetettni. Rengeteget beszélt férjéről, hogyan veszi elejét annak, hogy kitoljon vele, majd azzal dicsekedett, hogy lefeküdt a férje egyik kollegájával. Ez nem is lenne fele olyan rossz, ha ez a pasi nem lenne ugyanaz akitől menekült mert olyan bunkó és anniyra erőltettem, hogy feküldjön le vele. Nem akartam a Jetty-nek mondani, hogy nincs benne dicsekedni való, és hogy nem értem miért dicsekedik amikor ő nem akarta a pasit, amikor szemmel láthatóán ő volt megint az áldozat, hogy itt ő nem ért el semmit, csak hagyta magát.

Hülye csaj.

Nincsenek megjegyzések: