2012. január 19., csütörtök

Nem olyan Boldog :-(

Kaptam egy nem nagyon jó hírt. Várható volt, de azért nem örülök neki. Hivatalos levél alapján, a főnököm főnökének a főnöke csak az engedélyem felét engedélyezte. Mit jelent ez? Hogy kértem egy év fizetés nélküli engedélyt és ő csak fél évet engedélyezet. Ez nekem nem tetszik. Nagyon nem tetszik. Persze, gondolom van arra lehetőség, hogy augusztusban már legyen munkám otthon, de mi van ha nem? Ha valamiért nem lesz munkám? Mi van ha nem tudom az engedélyt még 6 hónapra hosszabítani? Akkor jöjjek vissza? :-(

Nincs különösebb ok erre, csak annyi, hogy ez jutott eszébe.

Bosszantó.

Na, most kérem mindenkit, hogy kívánjatok nekem sok, sok szerencsét a munkakeresésben, mert kelleni fog!!! Had legyen nekem munkám augusztus előtt, hogy írhasak vissza ennek a jó madárnak: "Nem hosszabítom meg az engedélyt, de nem is megyek haza. Tegye oda a munkámat, ahova jobban elfér!"

Nincsenek megjegyzések: