2012. június 11., hétfő

Káposztaleves

Mint a hirdetésben, amióta itthon vagyok felszaladtak rám a kilók. Yep, valahogy négy hónap alatt kicsit több mint öt kiló kapaszkodott fel rám, és valahogy nem tudom lerázni. Nem is a kóla miatt van - nem is iszom annyi kólát az utóbbi hetekben (2 liter két nap alatt az szinte visszafogott a szokásos 3 liter per nap, vagy két liter per nap, ami nekem szokásos, habár itt lehet, hogy a Marcsi Mamának igaza van, és az itteni kólában több cukor van mint az Amerikaiba) -, vagy a sütik miatt - nem is ettem annyit amennyi öt kilót rám tudna pakolni - vagy egyebek miatt. Lehet, persze, hogy azért van, mert nem mozgok eleget, tehát most megint igyekszem nekiindulni a gyalogolásnak és a hozzátartozó kis futásnak (mert még nem futok sokat, csak nagyon piciket). Ez mind nem is lenne annyira rossz, ha épp nem az történt, hogy túl léptem az egészséges határsúlyomat. Tehát már eljött az idő, hogy valamit tegyek ebben. Ennek érdekében úgy döntöttem, hogy ezen a héten - ami a Fogyatkozó Holddal kezdődött, és emiatt választottam ki - elkezdem a káposztaleves kúrát, amit János Papa is csinált pár hónappal ezelőtt.

Tehát tegnap vettünk egy 13 literes kondért - mert nem volt itthon nagyobb fazék amibe belefért volna a leves - és meglepetésemre tele lett az egész levessel! (Pedig csak öt liter vízzel kell elkészíteni.) Így csináltam levest... én aki nem szeretem a levest. Ma pedig elkezdődött a kúra és csak egy dologra tudtam gondolni: mennyire jó lenne kenyeret és csokit enni. Mindig ilyenek a diéták? És már az első nap ilyen nehéz? Jó lenne tudni.

Nincsenek megjegyzések: