2013. április 14., vasárnap

Költözés

A biztonság kedvéért, tegnap vettem két karton dobozt a költözéshez. Költözés? Igen. Nagyon érdekes módon, a hülye és az emberi erőforrásos butuska találtak és elintéztek egy cserét - amiről a múltkor meséltem - és semmiféle beszélgetés vagy egyezkedés által megállapodtak és aláírták a cserét. Persze, nem mintha ez rossz lenne nekem, ugyanis tudjátok, hogy nagyon szerettem volna odamenni, DE nem szóltak a főnökömnek, nem egyezkedtek megfelelő módon és így pénteken adtak egy papírt, hogy írjam alá, majd szóltak, hogy hétfőn (illetve holnap) szedjem össze a cuccaimat, vigyem a számítógépemet és jelenjek meg az új osztályomban.

Ez egyszerre jó és "nem olyan jó" hír, ugyanis örültem, hogy ilyen hamar megszabadulhattam a hülye nőtől, de ugyanakkor a munkám nincs befejezve, és sok minden még mindig tőlem függ, még mindig én vagyok hivatalosan kinevezve és az emberek továbbra engem keresnek fel velük kapcsolatban. Nem voltak megbeszélések, interjúk, megállapodások se semmi. Beszéltem főnökömmel telefonon, akinek nagyon nem tetszett a rohanás és a hülye módon ahogy mind a Hülye és a Butuska intézték a dolgokat. Költözőben vagyok, de a dolgokat megfelelő módon kell befejezni.

Holnap hétfő és pakolás mellett le kell ülnöm átnézni a munkám állapotát, hogyan állnak a különböző projektek és majd mindezeket megfelelő módok kell átadnom a főnökömnek.

De már szabad vagyok. :-)

Nincsenek megjegyzések: