2013. április 28., vasárnap

Kocsi Dolgok

Otthon már hétfő van. de itt még vasárnap. Igen, késő van - Magyarországhoz képest - de csak most tudtam leülni bloggozni. Ma elmentem a moziba és megnéztem G.I. Joe 2: Retaliation-t. Nem volt olyan jó, sőt, de élvezhető volt. Csupa rossz filmet vetítenek mostanában. Otthon biztos jobb filmek vannak. Hogy elmennék most a Mammutba, vagy a Nyugatiba, de még az Eurocenterbe is! Az Eurocenter nem a kedvencem, de közel van. Ok, nem ide, de otthon közel van.

Ez a hét érdekes volt. Kétszer volt gondom a kocsival: Hétfőn gond volt az akkumulátorral, ami után megtanultam, hogyan kell figyelni, hogy gyakran kell és hogy kell feltölteni ezzel a speciális vízzel (distilled water), de ha nincs akkor a szóda víz is jó, de nem lehet sose rendes víz. Tegnap pedig moziba akartam menni amikor felforrt a kocsim. Szó szerint. Láttam, hogy a kocsi pirosba megy a hőmérőn, majd annál feljebb. Leálltam, kinyitottam a kocsi tetejét és felhívtam az Atit. Kiderült, hogy a kocsi víz nélkül marad. Megvártam, hogy kihűljön és tettem bele vizet. Addigra jött egypár férfi segíteni - mert nem tudják elképzelni, hogy egy nő eltudna boldogulni egy kocsival - tettek több vizet a radiátorba, majd megnézték az olajat, és megállapították, hogy nincs benne olaj. Ahogy később kiderült, ez nem volt igaz. Így hát hazamentem és nem mentem moziba. Itthon kiderült, hogy van a kocsiban olaj, és csak víz kellett bele.

Mint ebben az a jó, hogy a kocsi jól van, működik és én most már tudom mire és milyen gyakran kell figyelni. El tudjátok képzelni, hogy idáig életemben sose néztem meg a kocsi vizét vagy olaját? Nem is voltam benne biztos mit kell egy akkumulátoron nézni vagy hol lehet a fék víz (vagy fék folyadék. Mi a neve magyarul?).

A munkában minden jól megy. Kezdek a munkába belejönni és valahogy kezdem azt észrevenni, hogy az a gyerek aki jelenleg a legjobb nem is olyan jó. Én jobb tudok lenni és az is leszek. Imádom az új helyemet is minden ami vele jön: az épület, a főnököm, a munkatársaim, a munka... egyszerűen minden fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések: