2013. július 28., vasárnap

Új Filofax, Új Kindle

Végre megérkezett az új filofaxom! ^_^ Már ott van Budapesten, a Karinál, már csak el kell mennem érte. Erről azt hiszem csak az angol bloggomban írtam, de az a helyzet, hogy a jelenlegi filofaxomnak a kapcsos pántja elszakadt, és az amerikai filofax (mert az amerikai üzlet oldalán vettem meg az első és jelenlegi filofaxomat) nem tudta nekem kicserélni. Tudni illik, a jelenlegi filofaxom barna és egy bizonyos stílusú aminek az a neve, hogy "Sketch". Hónapokig nézegettem a netten ilyesfajta  határidőnaplókat míg végre emellett döntöttem, tehát amikor a cég azt javasolta, hogy kicseréli nekem egy pirosra, azt mondtam, hogy "köszönöm, de nem". Piros? Jaj ne! Az annyira... csajos! És ami csajos az általában nem komoly, hanem felszínes, és nekem nem épp ez kell a munkába. Plusz én magam sem vagyok csajos.

A pánt egyre jobban szakadt és szakadt, tehát tudtam, hogy egy új filofaxot kell találnom, méghozzá minél hamarabb. Így elkezdtem keresni és több hónap után végre egy fekete "Identity" mellett döntöttem. Ez viszont nem Amerikában volt, hanem Angliában, a fő cégben (ugyanis a filofax az egy brit márka), és mivel nem tudtam egyenesen Costa Ricába hozatni, Magyarországra küldtem a Karihoz. Küldhettem volna Miami-ba, de kezt egy kicsit elegem lenni abból a cégből ami ide kihozza nekünk a cuccokat  Miamiből. Például, most hogy Magyarországra küldtem a filofaxot, összesen 31,5-ot kellet fizetnem, amiből csak 27,- k.b. volt maga a filofax. Ha Amerikába küldtem volna, akkor mire ide ér a 31,5-ra rá jött volna legalább még $50 szállítás és vám. Igen, most egy kicsit többet kell várnom rá, de már ott van, otthon, a Karival, és egy tisztességes árat fizettem érte.

A filofax mindennel jön: határidőnaplós lapokkal, telefonos résszel, jegyzettömbbel, sima és vonalas lapokkal, tehát 2014-re nem kell gondolnom ezekre. Majd a 2015-öst tervezem meg! :-)

Karinak úgy tűnik, hogy eléggé tetszik a filofax, de ő is éppen arra gondolt amire én: milyen jó lenne, ha összelehetne hozni a filofaxot a livescribe tollal. A5-ben meg lehet tenni! Na, majd ezt is megnézzük. ^_^

Gondoltam talán a Karinak jó lenne egy filofaxot szerezni szülinapjára, de most hogy megkérdeztem, valami másra gondolt: egy Kindle. ^_^ Hát igen. Amikor utazik vagy utazunk, Kari hajlamos felpakolni a saját súlyát mindenféle újságokkal és magazinokkal vagy könyvekkel, amiért már kezdi látni annak a logikáját, hogy átváltson a Kindle-re amire mindenfélét (ha .mobi vagy .pdf-en van) lehet rá tölteni és így 1000 újságot és könyvet visz magával egy lapos, kényelmes, és könnyű formátumban. Neki még nincs amazon.com számlája, ami kell a Kindle-hez, hogy nehogy az én ezer könyvem legyen rajta, de ezen is majd dolgozunk.

Még meg kell nézni, hogy és mint legyen a Kindle-jével, melyik legyen, milyen legyen, milyen tokot vegyünk neki, ki lehet-e egyenesen kérni Magyarországra (szerintem lehet), stb. de itt az a fontos, hogy Kari magától végre rájött arra, hogy neki is Kindle kell. ^_^ Ennek NAGYON örülök!

Nincsenek megjegyzések: