2013. október 6., vasárnap

Röviden... Megint

Rengeteg dolog történik ezekben a napokban, és rengeteg tennivalóm van. Már nem tudom úgy követni a 13-as Listámat mint régen, és abszolút nem úgy, mint amikor otthon voltam. Most tanulok megint - vagy inkább tanulgatok, mert igazán nincs annyi időm ami rendesen kellene a tanulásra, és hát egy kicsit meg vagyok ijedve, hogy mennyit felejtettem el könyvelésből, és mennyit fejlődött a könyvelés az elmúlt 10 évben.

Ezen felül pénteken találkoztam egy itteni képviselővel, aki most elnökjelölt. Nem mintha megnyerhetné a választásokat - ezek itt már elvannak intézve - de beszéltem vele egy pár dologról amit felfedeztem a Regulátorral kapcsolatban amik nincsenek rendben, és amiket a főnökség a cég igazgatói hirtelen elhallgattak. Ezt jól át kell gondolnom, hogy hogyan adjam elő úgy, hogy ne legyen könnyű visszavezetni hozzám.

Közben írogatok rengeteg fanfic-ot. Igen, október a legproduktívabb hónapom. Csak remélem minden jól megy minden más téren (és főleg a tanulásban!)

Nincsenek megjegyzések: