2011. február 14., hétfő

Szent Bálint Nap

Ma kivételesen sötét volt a reggel. Erősen borús és szeles, ami abszolút nem segített azon, hogy minden jel szerint megfáztam. Pokolba. Na, legalább kivehettem a Colts sálamat és nyakam köré tekerhettem és így mehettem a munkába. A főnök nem lesz egész héten az irodában, ami azt jelenti csak, hogy nyugisabbra vehetem a munkát, nem kell egész nap magassarkú topogóban totyognom és több időt tölthetek olyan dolgokkal amiket élvezek, mint a bloggozás, levelezés, Odaátozás (a tegnap letöltött 13. rész a 6. évadból rettenetesen jó!!! Lehet, hogy édes Sammy-nk most szétesik? Jó ötlet volt visszapasszírozni a lelkét? Jaj, jaj, ez Dean-nek sem fog jól esni!) és egyéb kellemes foglalkozások. Sonja levele is félig van csak meg, tehát miért ne foglalkozzak azzal? Nem hívhatnak be akármikor gyűlésre, nem kell hirtelen memókat írni és válaszolni, csak itt kell lennem és jelenleg egyetlen egy dologgal foglalkozni... amit úgy tűnik valaki más már megcsinált. Egyszóval: relax.

Közben ma van a híres, hírhedt Szent Bálint Nap. Nem terveztem semmi különlegeset erre a napra, csak annyit, hogy kihasználom és átadom Skylar és Lau karácsonyi ajándékukat, talán veszek útközben valami kis csokit, hogy feldobjam a csomagot és ennyi. Hát Kari felhívott. Nem felejtette él! Én bezzeg nem is tartottam fejben, hogy őszinte legyek. (Érdekes módon Szent Patrik napot jobban észben tartom ^_^ Pedig nem is vagyok ír és semmi közöm az írekhez.) Azért küldtem egy képeslapot, de ki tudja megkapja-e, mivel a gmail-re küldtem, és Kari alapvetően egy non-Internet, csak-freemail típusú alkalmi cibernauta. Azért jól esett, hogy felhívott ^_^. Kérdés persze, emlékezni fog a névnapomra. Arra nem mindenki emlékszik. Persze, mivel itt nincs olyan, hogy "névnap" mert mindenkinek olyan nevet adnak, mint ami a szülőknek eszébe jut, nem lehetne annyi névre és találmányra napot adni. Híres esetek itt a Hitler, Bienvenido Kennedy (Isten hozott Kennedy), Hamlet, Michael Jackson López, Mister Rambo, Usnavy (U.S. Navy), Lady Sexy nevek. Ismertem én magam egy pár Lenint és Rey Fernandot (Ferdinánd Király).

Nem tudom azért lenne, mert a Yuly megharagudott rám amiért nem voltam hajlandó játszmájába belemászni, miáltal meg akarta kaparintani magának a KLM csekk nagyobb részét, de már rég nem tudok egy szót se róluk. Remélem Ati és a gyerekek jól vannak, de nekem, őszintén jobb így. Komolyan mondom, nem értem hogyan lehet valaki ennyire rohadt szellemileg. Ahogy bánik az Atival, ahogy vélekedik a szüleimről - még ha nem is mondja ki nyíltan mit gondol -  ahogy elvárja, hogy mindenki folyamatosan a kedvében járjon, ahogy költögeti mások pénzét magára és a kisebbik fiára miközben nem is képes figyelni a Danira, egyszerűen undorító. Persze, van ennek egy jó oldala is, még pedig az, hogy tudom magamról, hogy nem vagyok könnyű esett, és a Kari sokszor érthetetlen és kibírhatatlan és agyramenő tud lenni, de amint látom a Yuly-t, vagy emlékszem rá, olyan boldog vagyok magamra és a Karira! Mi aztán tökéletes, mesebeli, teljesen funkcionális párnak nézünk ki!

Boldog Szent Bálint Napot!!!

Nincsenek megjegyzések: