2011. október 3., hétfő

Oktoberi Dolgok

Itt van már október és ez azt jelenti, hogy hamarosan itt lesz a tél, (itt is egy picit hidegebb lesz a nap), az év vége, az év végi szünet, karácsony, Kari és egyebek. Maga október azt jelenti, hogy itt lesz hamarosan Halloween, az egyik kedvenc "ünnepem", jön a Samhain (ejsd "szauen") amivel jönne a második Sabbath amit Alix meg akar tartani "boszorkányosan", teljes erőben van az NFL, minden héten játszik Indiannápolis Colts csapat (habár a quarterback (kapitány), Peyton Manning, nem játszik ebben a szezonban, mert meg kellett műteni), és szinte ez a Mellrák megelőzési hónapja. Az NFL-ben minden játékos és bíró valami élénk rózsaszín cuccot hordanak, itt a vonatokon is rózsaszín zászlók lebegnek, és a Pink Ribbon Cancer Awareness oldalon is több cuccok jelennek meg. Egyebek közt, mivel olyan jó kislány voltam, és itt az NFL szezon, úgy döntöttem, hogy ideje, hogy legyen valami más a kedvenc csapatomtól, nem csak a szép sálam. Így gondoltam egyet, bementem a Colts hivalatos oldarára, ahol átléptem a hivatalos boltjukba, ahol felpakoltam egypár pólót (kell a jógához) és egy Peyton Manning mezt.

Nem volt olyan könnyű mint más oldalakon, de remélhetőleg itt lesz... talán 2-3 hét múlva? Amint itt lesz felteszek egy képet az egyik cuccról. :-)

Mielőtt mondtok valamit, komolyan, Februárban otthon leszek, hogyan tudnám az USAból hozatni kedvenc Amerikai Futball csapatom cuccait? Látjátok? Most kellett megvennem. ^_^

Közben tegnap elkezdtem nézegetni a Californication című sorozatot. Előtte sose érdekelt igazán, de mivel most meging nézem az X-Files sorozatot, kedvem lett többet látni Mulder-ből (David Duchovny, nem magyar), és így találkoztam ezzel a sorozattal (amit még mindig forgatnak!). Megnéztem három részt és komolyan, komolyan tetszett! Eléggé erősen nyomja a szex témát, ami sok embernek kicsit kényelmetlen lehet, de közben ez az egész elég szépen hozza össze az alapvető elemeket, és összeköti a történetet. Tetszik, hogy ilyen elemeket használ, hogy lerajzol egy olyan helyzetet ahol egy ember (Hank Moody) elveszti az uralmat saját élete fölött és rendetlenségben teng-leng. Egyszerű megjegyzések olyan dolgokról amiket a társadalom elgázól és eltorzít. Ja, nézni fogom, és megkérem a Black Friday-en. Ezt is majd cipelni kell haza. :-)

Nincsenek megjegyzések: