2013. május 19., vasárnap

Star Trek Into The Darkness

Jó napot mindenkinek! Hn, érdekes hogy "jó napot", vagy németül "guten tag" az olyan délutáni vagy egész napos köszönés, miközben spanyolul a "buenos días" csak reggel használatos. Az irodában az e-mail-eket ilyen köszönéssel szoktuk kezdeni, és előfordul, hogy egy e-mail amit 11-kor kezdtél el írni egy "Buenos Días" kezdettel, mire elküldenéd már dél van vagy dél-után, és ki kell cserélni a "Buenos Días"-t "Buenas Tardes"-re. Hogy miért ír az ember ilyen sokáig e-mail-t? Az attól függ, hogy mi mindent ír az e-mail-be vagy csatol hozzá, vagy hány emberrel kell konzultálni.

Ezen a héten elmentem moziba a Caroll-lal és Kathleen-nel, ugyanis pénketek kezdték el adni a "Star Trek: Into the Darkness" című filmet, amiben Benedict Cumberbach játszik. Én igazán nem vagyok egy Trekkie (Star Trek rajongó), habár imádtam a Star Trek Voyager sozoratott, de nagyon tetszik nekem Benedict Cumberbach, akit az angol Sherlock című sorozatból ismerek, így hát igen, el kellett mennem megnézni a filmet, és hát ki mással, mint slash-rajongó barátnőimmel, Caroll meg Kathleen.

Az igazán Trekkie-eknek úgy tűnik, hogy a film nem tetszett igazán, mert nagyon katonásította a történetet, ami eredetileg nem katonás hadjáratokról szólt, hanem az új helyek felfedezéseről. Engem őszintén nem zavart, volt benne sok csinos srác, érdekes sztori és a csajokkal voltam. :-)

Hogy a moziba mehessek el kellet kérnem az Apu kocsiját, ugyanis az enyémmel pénteken nem mehetek be San José-ba. Eleinte nem akarta oda adni, mert neki is kellett volna, de a végén kölcsön adta. Még jó is, mert este 10-kor indultam haza és busszal lehetetlen lett volna.

Most szívesen lennék otthon, így elcipelhetném a Karit a moziba, hogy nézzük meg a filmet. Mondtam is neki, hogy menjen el, de mondta, hogy semmi kedve. Hogy lehet az, hogy az embernek nincs kedve moziba menni? Főleg egy olyan filmmel mint Star Trek? Az olyan lehet, minthogy az embernek ne legyen kedve lélegezni. Vagy lehet, hogy csak nekem ennyire fontos a mozi?

A munka hetem nagyon jó volt, ahogy szokott lenni amióta az új helyemen vagyok. :-) Remélem itt is tudok maradni. Nagyon sajnálom a volt főnököm miatt, de ez az új hely, az új főnöknőmmel nagyon megnyerte a tetszésemet. És ki tudja? Talán tényleg még jogot is végzek hozzá! :-)

Nincsenek megjegyzések: