2013. május 26., vasárnap

Munka és Mozi

Elkezdem az e heti bejegyzést anélkül, hogy lenne valamilyen tervem, hogy miről is akarok beszélni. Így hát napló formában kezdem írni és majd valami kisül. Egyébként ez egy jó taktika és elég érdekesnek is szokott sikerülni. Ilyenkor eszembe szokott jutni két ember akinek a blogját régen olvasgattam. Az egyik mindig olyan naplószerűen vagy levélszerűen írt és nagyon élvezetes volt, a másik pedig inkább ilyen nagyszabású "grandeur" bejegyzéseket írt amik egy idő után olyan... száraznak tűntek. Ismeritek azokat? Olyan... "Tolsztoj akarok lenni" típusú ami távol tartja az olvasót az embertől. Fura igazán, mert hát a blogban az a tök jó, hogy az ember valaki másnak az életébe pillant bele, nem mint egy kukucskáló, hanem mint egy barát, egy levelező barát.

Na, mi volt ezen a héten? Sok minden volt és majd kitéptem a hajamat emiatt. Imádom a munkámat, nagyon jó, és hát most már tudom, hogy nem fognak engem elengedni: kellek. Bocsi volt főnök, de innen csak akkor kerülök ki, ha felszámolják az egész osztályt. Nagyképűség? Nem, őszinteség, ugyanis ebben a részben, ebben a körben én dolgozom. Tudni illik, sajnos sok olyan ember van aki azt hiszi, hogy ahhoz, hogy megcsináljon egy munkát csak kapcsolatok kellenek. Egy pillanatig nem jut az eszébe, hogy talán dolgozni is kellene, hogy aztán legyen mit mozgatni a kapcsolatokon keresztül. Itt van egy sereg American Psycho, akinek az élete abból áll, hogy telefonálgat, ebédel emberekkel, gyűlésekre jár, haverkodik, kapcsolatokat épít és meri állítani, hogy "rengeteget dolgozik". Csak azt nem értem, hogy nem érzik rosszul magukat!

Azon kívül, hogy igen érdekesen dolgoznak, felfedeztem, hogy ott ahol dolgozom az emberek túlnyomó többsége rettenetesen keresztény. Nem az az átlag, generic keresztény, hanem az a prédikáló, keresztény zenét hallgató, zagyvaság hitű keresztény. Olyan aki eltiltja a gyerekeitől az olyan filmeket amikben van varázslat, mert "a varázslat az csak is az okkultizmus és az ördög jele". Olyan sötét a fejük! És ez csak úgy csapong mindenben! :P Hogy tudnak ilyenekben komolyan hinni, és miből gondolják, hogy a jó keresztény ezt a sok humbugot és gonoszságot fenntarthatja? Hogy nem veszik észre, hogy nincs nagyobb sátán imádó, mint a keresztény aki ilyenekben éli az életét? Persze nem képesek rendesen dolgozni, minden erejük a vallásos hülyeségbe van belefektetve.

Egyébként ezen a héten rengeteget találkoztam barátnőimmel. Hétfőn Carrie meg én találkoztunk hogy visszaadjam Teen Wolf első évadát (amit az előző pénteken adott kölcsön amikor megnéztük a Star Trek filmet), és kölcsön adta a második évadot. Rengeteget beszéltünk mindenről. Csütörtökön Laura, Kate meg én találkoztunk, hogy menjünk a moziba megnézni Star Trek-et. Laura sírt a filmben! Szerintem ő Trekkie. :-) Tegnap pedig Carrie, Kate meg én találkoztunk, hogy moziba menjünk. Meg akartuk nézni a Fast&Furious 6-os filmet, de már nem volt jegy, így hát kénytelenek voltunk megint megnézni Star Trek-et. :-D Azért remélem jövő héten sikerül megnéznem a Fast&Furious filmet. :-)

Marad egy hetem színesben, aztán jön június és a fekete ruha. Hn, nincs elég fekete ruhám. :-)

Nincsenek megjegyzések: