2008. március 11., kedd

Mi Minden Található

A legnehezebb rész abban, hogy az ember elkezdjen írni egy bejegyzést az, amikor az embernek el kell döntenie, hogy most milyen címet adjon a bejegyzésnek. Talán ezt is el kellene felejteni... vagy talán csak a végén adni meg? De miután beírtad a címet, a szavak kezdenek az ember ujjairól lepotyogni a billentyűzetre, mint egy betűzápor. A sűrített gondolat szokott nehéz lenni, de amikor az ember gondolatai korlátlanul kibontakoznak, akkor a lapra, a képernyőre, a nettre özönnek mint a vihar. Viharosak a gondolatok? Nem, csak az ember magában. Jelenleg megint nincs munkám kiadva, habár lassan itt lesz megint a "Hálózat Viselkedési Havi Jelentés" ideje is. Semmi gond, ugyanakkor, mert kitaláltam magamnak munkát: vizsgálom az ETSI és az ITU szabványait. Készítek majd belőlük egy jelentést, majd lassan kezdem összeadni a különböző jelentéseket egy összefogó analízisbe amiből majd egy általános minőség felmérési eljárást igyekszünk(em) felállítani.

Tudod, aggaszt egy picikét, hogy nem tartunk sehol a Minőség Felmérési munkával. Ezzel már rég haladnunk kellett volna, de le van teljesen állítva. Főnököm, akit tegnap elneveztem Pop-up-nak (mert a legvárhatatlanabb pillanatban bukkan elő) jobban el van azzal foglalva, hogy az alattvalóit (de nem engem, mert én vagyok a Kis Csillag☼) kínozza. Már a Vivian végre elment, de még maradt a Rafa és a Jorge. Rafa már elmenne, amire ő mindig vágyott, de most csak azért sem akarja elengedni míg be nem fejezi a munkát amivel tartozik. De hát Rafa és Jorge baromi rosszul dolgoznak, minek kell akkor a munka amit elvégeznek amikor így is-úgyis megint meg kell majd csinálni? Ó, ő tudja, hogy az mind a szemétládába megy, de csak is azért megköveteli, hogy szenvedjenek. Igen, én is nagyot néztem. Na, ő már csak ilyen. Racionális ember módra azt javasoltam, hogy mondja meg a főnökeinek. Szerinte nem működik, mert ezt már megpróbálta és a főnökök nem csinálnak semmit. Jó, akkor küldjön egy felszólítást ami majd a munkafájljaiba is bekerül. Jaj dehogy! Ha a többiek észreveszik, hogy milyen rosszak akkor nem akarják majd máshol elfogadni! És akkor nem mennek el! *zavarodott* Nem értem. Most akkor menjenek el vagy sem? Miért nem tudja eldönteni mit akar? Csak gonoszkodni? És mit ér el vele? Csak azt, hogy a másik rosszul érezze magát? és az miért jó? Mert ő is bántott és te így tudod csak visszaadni? Mi ez? Párkapcsolat? Jó, hogy én a Kis Csillag vagyok. A Kis Jó Munkás, a Kis Tökéletes rettenetes humorral és lehetetlen személyiséggel, de mégis a Kis Csini, Okos, Minden Munkát Tökéletesen Beadó Csillag ☼. Hn. Tökéletes vagyok. Hurrá.

Nincs is tíz perce, hogy Pop-Up felbukkant az irodámba és megkérdezte mi van a munkával, mivel foglalkozom. Hn. Tehát ami munkát feladok magamnak az tényleges munka lesz? Elfogadott? Nem csak saját szórakozásomért csinálom? ^_^ Tehát olyan mintha saját főnököm lennék? Akkor irányíthatom ezt a munkát is? Azt is jelenti, hogy betervezhetem, felábrázolhatom és vezethetem az időrendjét? Ami annyit tenne, hogy kezembe lehet a munka tényleges minősége? Ezt fel kell használni!!! El kell indítani a dolgokat mielőtt túl késő lesz! Mielőtt elvonják tőlem ezt a lehetőséget! Míg lehet ebből valamit csinálni!!! Jaj de jó lesz! Persze, több munka lesz, mert a főnököm előtt kell szaladnom, gyorsabban haladni mielőtt mindent kivesznek kezeimből, hogy megint a tetűk kezébe adják. Ez egy olyan jó terv, egy olyan jó munkaterv, hogy sajnálnám, ha elveszne. Nem szabad elvesznie. Ennek haladnia kell, és ha kezembe van (ahogy most úgy tűnik) akkor szaladnom kell vele! Nem tudom elmagyarázni milyen boldoggá tesz ez! Ez "munka". Ezt most tudományossá tehetem! Ameddig lehet, arra fogom vezetni.

De miről is akartam ma beszélni? Nem a munkáról lett volna szó, hanem az emberekről. Továbbra is írnak a hülyék a Facebookba. Mindenféle primitív török és egyiptomi akik azt hiszik, hogy mindenféle buta kis szöveggel be tudnak tolakodni az emberek életébe. Fura, de habár itt is sok a bukó, a magyar oldalokon rosszabbak szoktak lenni. És nem csak a törökre és az egyiptomira gondolok, hanem magukra a magyar pasikra. Komolyan, súlyos bunkó eseteket talál az ember. Mi bajuk van az ambereknek? Miért kell a pasiknak ennyire élhetetlennek lenniük? Csak azért mert buták, csúnyák, sikertelenek, tanulatlanok, szegények, semmirekellők, tehetetlenek, érdem nélküliek, értéktelenek, szeretet és ön szeretet hiányosak nem kell gorombának is lenniük? Persze, utána ülnek magukban a számítógép előtt és próbálják megérteni miért nem szereti senki. (Külsőre pedig kiírja az MSN-re hogy nem érdekli, hogy senki nem szereti, mert ő úgyse szeret senkit.) Óóóóóó! Mit látnak szemeim! Ti is ismertek ilyeneket? Na, látjátok, több van ebből a torz fajtából.

Nincsenek megjegyzések: