2010. szeptember 9., csütörtök

Gyerek Nap

Costa Ricában ma van a Gyerekek Napja, vagy Gyerek Nap, ami arra viszi az embereket, hogy gyerekes módon viselkedjenek. Nem mintha egyébként nem lenne így, de ma ráadásul büszkék erre. A telefonok folyamatosan szólnak ahogy mindenki rengeteg üdvözletet kap ismerőseitől, még az 50 éves nyanyák és papák is.

A Twitterben minden ott szereplő Costa Ricai feltette gyerekkori képeit mint icon vagy avatár vagy kép. Ja, nem tudom, hogy mondják magyarul azt a picike 100x100 vagy 150x150 képecskét amivel az ember a Twitterben vagy a fórumokban szerepel... vagy bizonyos blogokban és online naplókban. Természetesen én is feltettem a gyerekkori képemet, de nem ezt ahol Apuval vagyok (ugye teljesen olyan itt mint most az Ati?), hanem egy másikat ahol kiflit eszek. Mutatom, mutatom...

Na? Ugye szép? Persze, hogy szép, én vagyok rajta!

Ezeken a képeken látni lehet ki milyen rág volt gyerek, ugyanis van aki színes képet tesz fel, van aki fekete-fehéret, van akin modernebb cucc van, van akin majdhogy mammut bőrből készült rugdalózó pompázik.

Mindenesetre gyerek nap van, tehát boldog gyerek napot még azoknak is akik nem gyerekek!


(Ez a két csicsmók megy Magyarországra az év végén!!)

Nincsenek megjegyzések: