2013. június 30., vasárnap

Nyuszi 37 Éves!

Boldog Szülinapot Nekem! ^_^ Itt van megint az év legjobb napja: A szülinapom. Szép, fincsi, napos a nap, de nem égő, és van hozzá egy kis szellő is, hogy kellemes legyen. :-) A tavalyival ellentétben, ez most tök nyugis volt, ugyanis itthon ünnepeltük meg, tonhalas rizzsel, jégborral és citromos pitével. A napi terveim, a bloggozáson kívül, olvasás, levelezés és talán egy kis szekrény takarítással lenne tele. ^_^

Szülinapom azért is kedves számomra, mert ezen a napon túl kezdődik az év második fele, ami azt jelenti, hogy hamarabb jön a tél, és vele együtt a szünet. ^_^ Az évi terveim egy kicsit el vannak maradva a programmal szemben, de még van 6 hónap ami alatt - Isten segítségével! - talán be tudom hozni a tolódást. ^_^ Még hat hónap! Csak így előre!

Sok szépet kaptam barátnőimtől és Apuéktól.

Carolltól és Kathleentől két szép bögrét kaptam és egy fekete pólót amit csináltattak nekem, plusz hozattak nekem egy gyönyörű piros Hello Kitty-s kapucnis pulcsit. Ez a darab azért fontos számomra, mert jelenleg egy MTV farkasemberes sorozatot nézünk, és így most van nekem egy piroskás kis kapucni. ^_^

Apuéktől három csokis dobozt kaptam. Ezen kívül megbeszéltük, hogy majd megcsináltatjuk a szekrényemet - azt ami a jelenlegi szobámba van. Ezért is van az, hogy most azon dolgozom, hogy kitakarítom a szekrényemet - mind a két szekrényemet - hogy majd az új szekrényembe minden szépen beférjen és csupa olyan dolog legyen benne amit tényleg használok, nem csak egy régi cucc raktár ami senkinek se kell.

Sonja barátnőmtől kaptam osztrák bonbont, egy fincsi mandulás testkrémet és egy kis lila karperecet.

Ezenkívül Karitól kaptam egy könyvet ami még mindig Magyarországon van, magamnak vettem három könyvet és majd holnap hozatok magamnak Angliából egy új filofaxot. ^_^ A jelenlegim valahogy tönkrement és a Filofax cég nem adott nekem egy olyan megoldást ami nekem tetszett volna.

A pénzügy egy picit szűk, de sokkal jobb mint ami az előző hónapokban volt. Az a fontos, hogy javul a helyzet, megoldjuk a dolgokat és haladunk a közép- és hosszútávú terveinkkel. Minden csak előre!

Közben ma végre elmentem Attiékkal és Apuval megnézni a telket. Elég szép, de messze van. Íme egypár kép amit csináltam a helyen.







Szép, ugye? Jelenleg csak méregetjük, de Attiék és Apuék terve az, hogy majd odaépítenek három házat, hogy az egész család ott éljen. Ki tudja mi lesz majd ebből...

Nincsenek megjegyzések: