2010. november 24., szerda

Kabát Kérdés

Eljutottam már arra a pontra, hogy eldöntsem végül is hol vegyem meg az idei téli kabátomat és mikor. A bolt JCPenny, az amerikai bolt, Interneten veszem meg, persze, és pénteken veszem meg, kihasználva a Black Friday-t, a nap amikor minden nagyobb boltban hatalmas leárazások vannak, de két kabát között nem tudok dönteni! Nem csak az, de most pénteken lesz Black Friday, és két kabát között olyan nehezen tudok dönteni!

Black Friday, egyébként, meglehetősen nehéz lesz, mivel Amerikában a boltok hajnali 3-kor fognak nyitni, ami azt jelenti, hogy nagy eséllyel kabátomat még azelőtt kellene megvennem, vagy k.b. akkor, hogy még legyen kabát, ugyanis nem felejtem el, hogy Skylar szeretett volna venni nekem két évvel ezelőtt egy kabátot Old Navy-ben, de mire küldték volna kiderült, hogy már elfogytak. Ezt én nem engedhetem meg: kabátomnak meg kell érkeznie. Amazonnal nem szokott ilyen gondom lenni, de ott ilyenkor továbbra is csak könyveket, filmeket, zenéket veszek...ja, és most egy pár Colts cuccot. Majdnem vettem egy készlet Colts söröspoharat, de időben megállítottam magam. Persze, a kormány huzatott (wheel driver cover) még mindig tanulmányozom.

De ezek mind egyszerű kérdések, egyszerű dolgok. Ha tudnék még költeni, persze vennék magamnak egy mezt is, 17-est, Austin Collie-st, vagy talán egy Mannings, vagy egy Garçon, plusz egy pulóvert, de nem. Csak egypár cucc - Persze a mez jól jönne! De most nem ez a gond, hanem az a gondom, a nagy gondom, hogy nem tudom melyik kabátot vegyem meg.

Ez itt a kedvencem. Tetszik a szabása, stílusa, anyaga, de nincs feketében, és én fekete kabátot akarok.

Ez a másik van feketében, szintén gyapjúból van, jó a hossza, van zsebe, de szabása nem olyan szép mint a másiké és egy gomb soros. Szerintem a két soros jobb. Gallértja sem olyan szép mint a másiké, DE ez van feketében.

Mi legyen?

2 megjegyzés:

Terror Kata írta...

A szürke a nyerő... szerintem... de te tudod... a szabása isteni... még én is belezúgtam... a másik az egy kissé snasz... olyan, amit csak összedobtak, ezért van belőle fekete is, mert az rutinosan eltűnteti az optikai bibák nagy részét, de nem mindet... a szürke a nyerő :D

Storm Bunny írta...

Az a baj, hogy mire megvettem volna egyikből sem maradt, tehát egy teljesen más "Military Style" kabátot vettem. :-(