2008. május 27., kedd

A Doboz

Anyu kért tőlem tegnap egy üres cipődobozt. Mondtam neki, hogy ilyen nekem nincs, de talán valami más doboz jó lehet. Volt egypár használatlan Amazon dobozom. Megfelelő. Attila gatyáinak kellett. A lépcső alatt van egy nagy sárga tekercs és méricskélő micsoda lábak. Van egy sose látott sárga doboz. Attila munkaeszközei. Anyu egy nagy szennyes dobozból mosta neki a ruháját.

Tegnap este helyet csináltam cuccainak a fürdőszobába. El kellett tennem dolgokat amiknek már volt helyük, hogy kiüríthessek Atinak egy oldalt a mosdó mellett. Ékszeresdoboz ékszeresdoboz tetejére, és örültem, hogy vettem egyszer több nád kosarat amibe belepakoltam kenceficéimet, hajbavalóimat, gyógyszereimet és egyéb dolgaimat. Könnyebb volt így magamat áthelyezni. Ati cuccait is szépen elrendeztem, rendbe, esztétikusan, mert végül is még mindig az én fürdőszobámnak tekintem. Mit mondjak? Már egy ideje az is volt.

Ma Ati kopogott a fürdőszoba ajtaján: "Siess!", ami már régen nem történt, és láttam, hogy a Dani kis ágyát a komputer szobába tették. Most ott alszik az Ati. Arra gondolok, hogy az Anyunak rég meg kellett volna venni azt a kihúzható ágyat amiről olyan sokat beszélt. De persze, az sose lett meg. Azt hiszem most már nem nagyon lesz nekem Internet otthon, és most már tuti, hogy nem tudok egy zongorát oda be tenni, ahogy azt egy ideje szerettem volna.

Lehet, hogy most tényleg hazaköltözik? Mi lesz akkor a Yuly-val és a Danival?

Nincsenek megjegyzések: