2008. május 30., péntek

Vásároló Mánia -- Az amazon.com fogyatékosság

Legalább nem csupa homoerotikát vettem! Most nyomtam le a "place your order" gombot az Amazonban, és azt ígérték, hogy június 4.-ére Miamiban lesz a cuccom. Ez azt jelenti, hogy a következő szombaton, ha minden jól megy, mehetek érte az Aerocasillas-ba. De mit vettem? Anais Nin regényeket és a két "trópusi" regényt Henry Millertől. alig tudok várni rájuk! Azt hiszem most gyorsan majd befejezem Anais naplójának az első részét, hogy amikor ide érnek elkezdhessem Henry Miller regényeit! Jaj, olyan sok jó olvasnivalóm van még hátra! Méhes György, akit imádok és szeretek, és nincs nála jobb az egész világon, Paul Reidinger könyve, Anne Perry, Ruth Rendell... bárcsak otthon maradhatnék olvasni!!!

Hát nincs jobb a könyveknél?

Péntek van. Végre péntek!! Annyira vártam!

...

Kicsit kések a repülőjegy vásárlásával, de már a jövő héten, legkésőbb június második hetére meglesz. Ezek után már csak a Bulgáriai utazást kell elintéznem, és lefoglaltatnom a szállókat Bécsben (a Continentalba akarok menni megint), Párizsban (Maison du Pré, természetessen) és Szófiába. Még gondolok azon, hogy foglaltassak-e le egy szobát Rilában, mert komolyan fel akarok menni oda, és onnan tovább menni Plovdivba, de még alszok egyet rá. Beszélni akarok egypár barimmal, hátha velem akarnak tartani vagy Bécsbe, vagy Bulgáriába, habár... talán egyedül sokkal érdekesebb lenne.

.^.
°
.°.°
°

Táncolós kedvemben vagyok. Szól a jó zene ebben a francia adóban, 100% elektronikus zene és kedvem volna leoltani a lámpát, behunyni a szemem és a sötétségben táncolni. Vágyok a tánc által szerzett szabadságra. Vége a trópusi viharnak, szemem megint zöld, hajam továbbra szép és hosszú, főnökömön pedig egyre jobban látni, hogy vonzódik hozzám... de ez mind csak információ, adat, világi, banális tény. Lelkem fellobban és súgja langyos hanggal "I believe I can fly.... I wanna fly like and eagle, let my spirit carry me... I am spirit and body is my vessel... but I can break free, be eternal and fuse into Rho Ophiuchi..." Fejem lazul, hajam egy selymes függöny ami a szélben lobog és zászlóvá lesz. mellkasom emelkedig, tele friss levegővel ami tűzként szökik majd ki... és repülök.... Legyen a nevem Rho Ophiuchi... egy csillagpor felhő kint a szabad űrben. Látom magamat Henry Millerben, és Henry Miller látja magát Rimbauldban. De ő nem Rimbauld és én terjedek... egyre terjedek. Minden gondolatom szabad.

Gyönyörű a világ, Szebb vagyok én és nincs mind ennél jobb!

Jó Élni!!

Nincsenek megjegyzések: