2007. november 26., hétfő

Buranaberry: Egy gonddal kevesebb

Kedves Hópehely,




Na, ma végre befejeztem a fanfikot amit june_glasschildnak írtam, és feltettem az Internetre, hogy örüljön neki. Szülijére írtam (ami Szombaton volt), és alig tudtam befejezni. Ugyanannak a törtzénetnek volt a harmadik verziója. Az eredeti szinte végeérhetetlen volt. Nem is fogom tovább írni vagy befejezni. Nem tudom még, hogy befejezek-e más fanfikokat, de azt hiszem nem fogok semmi új fikbe belekezdeni. Valahogy már nem érdekel. Nem is "add" semmit nekem. És ha nekem nem "add", mit érdekel mit add a többieknek? Írjanak ők maguknak fanfikkeket. Nekem is magamnak kellett, írjanak most ők. Sok megy bele az ilyenbe és egy időután nem olyan "kielégítő". Nem lehet mások szereplőivel játszani folyton. Alkotni kell a semmiből, valami teljesen újat csinálni, valami ami teljesen az emberé, ahol minden porcika az emberé, ahol nem azt nézik mennyire hasonlít az eredetihez, hanem azt, hogy mennyire jó, mennyire áll meg egy magában.

Na, ez már leperget a vállamról. Ennyivel könnyebültem meg. De azért több könnyebültségen is volt. Persze, a hétvégén nem németeztem, ahogy kellett volna, de ma nekiülök. ^_^ Haladni fogok azzal, is, látni fogod, és azzel is könnyebbedni fog a vállamon a csinálnivalók terhe.

Ma kiderült, hogy a 30.-ai izéhez, munkahelyi bulihoz nem csak, hogy be kell fizetni hatezer colont, de még ki is kell venni fél nap szabadságot. Azt mondtam, hogy nem. Azért kell, mert a főnök-főnök nem fog menni, tehát nem kapjuk meg az egén napi engedélyt. Én így nem megyek. Csak az kell, hogy ezzel is cikizzenek! Nem igaz, hogy eleinte szekírozzák az embert azokkal a szabadsági napokkal amiket az ember választ kivenni, amihez van joga, de ők jöhetnek és kivetethetnek az ember napjaiból amennyit csak akarnak, amikor csak akarnak, mert rájuk nem érvényessek a szabályok amiket at többiekre kényszerítenek. Cukkoltak, hggy valjon az van-e mögötte, hogy randizok Ivannal (aki szintén men megy, de csak azért mert ő egy antiszociális ember), de csak azt mondtam, hogy nem és nem. Tehát már nem megyek, nem kell kifizetnem a hatezret sem. ^_^ Ez jól jöt ki!

Történt valami.

Szomnbaton Anyu jött velem beszélgetni. Mondta, hogy ha bármikor szükségen van segítgségre a hitel kártyákkal, csak szóljak, hogy ők majd segítenek kifizetni. Nem tudom, de furcsa volt. Miért mondott ilyet? Miért most? Tudom, hogy Anyu nem olvassa a naplómat, de honnan tudhatná, hogy kicsit szűkössen járok? Nem akarom elfogani a segítségét. Én ki tudok ebből mászni, és magamtól akarok kimászni ebből. Tudok magamra vigyázni. Persze, néha kell segítség, azért csak ember vagyok, de ezt még bírom. Még tudok egyedül. De azért szeretném tudni hogyan jutott ilyen eszébe.

TENNIVALÓK

o 2 kis Titok barát ajándék (k.b. 3000 CRC)
o 1 nagy Titok Barát ajándék (k.b. 14000 CRC)
o BDPC kártya befizetése (kb 50000)
o Scotiabank kártya extra-fizetés (30-50 ezer) + a rendes befizetés
o Mikulás csomagok
o Karácsonyi ajándékok.
o Rosa csomagja
o Gyuszi Levele
o Németezés

☼ Reptéradó $26

Nem jutt most semmi más eszembe.

(Nem szeretem a Toshiba laptopokat. Rettenetessek!)


~ Szeretettel Csókól,




~ Buranaberry

Nincsenek megjegyzések: