2007. november 28., szerda

Buranaberry: Listák

Kedves Hópehely,




Ma kezdtem arra gondolni, hogy ezt a lapot szinte úgy kellene kezelnem, mint más bloggjaimat, ahol egyenessen a lapba írok, semmi bevezetés nélkül. Ebből az jut eszembe, hogy át kellene vitetnem egy másik blog helyre, mint a Blogger, de akkor ugyanaz a problémam lennem mint eleinte: nem tudnék egyszerre mind a kettőben lenni.

Kaptam egy e-mail-t a Gyuszitól amiben azt mondja, hogy ez a Király Gergő szeretne majd találkozni velem. Lehet, hogy ez lenne a belépőm az iwiw-be? ^_^ Jó lenne. Nem ismerem, de szép lesz valaki mást is megismerni. Kár, hogy még egy gyerek. Már jó lenne felnőtebb emberekkel is találkozni.

Megkérdeztem a Gyuszit melyik a mamája kedvenc színe. Nem tudja. Jó, melyik az a szín amit a legkevésbé szeret? Nem tudja. -_- Ez nem segítség! Megkértem a Kattját, hogy csináljon nekem egy rózsafüzért a Gyuszi mamájának. Be kell szereznem az ezüst keresztet (olyan lesz mint amit hordok mostanság) és egy kis medált a Szűz Máriáról. Kattja pedig beszerzi a drótot (amivel a lácot csinálja) és a kis bogyókat. Ma a Kattja adott két "sticker" lapocskát tele Hello Kitty fejecskékkel. ^_^

...Lassan itt van megint az az évszak amikor az ember listákat csinál. Íme a jelenlegi Ajándék Listáim:

Mikulás

~ Piros Celofán - megvan
~ 2 nagy zacskó cukor vagy 6 kicsi
~ 20 kis alma és 5 közepes
~ 2 csomag brownie por
~ 3 rúd vaj (a brownie-hez)
~ 2 csomag kis csoki
~ 10 méter vagy egy tekercs aranyszallag.
~ 25 pici karácsonyi gömb
~ 1 fenyőág. Friss.

Karácsony

~ Anyu és Apu: Scrabble
~ Anyu: nyaklánc
~ Apu: valami hátranézőtükörre akasztható valamit.
~ Ati: Trivia
~ Yuly: varrókészlet
~ Dani: autó + ruha
~ Jetty: egy kötött blúz + egy könyv Hitlerről.
~ Kattja: egy könyv. "Anna Karenina".
~ Mario... fogalmam sincs. Egy könyv... gondolom...
~ Gyuszi: eleinte egy órára gondoltam, de nem tudom... Könyv? Volna egypár amit szerintem szeretné, de nem döntöm el mi lenne jó...
~ Melcsi: nyaklánc
~ Barbi: nyaklánc
~ Melcsi mamája: nyaklánc.
~ Melcsi papája: --- uh... nem tudom. Valami autósat.
~ Zsuzsanéni: fénykép és nyaklánc
~ Jón Gunnar: hamutartó
~ Nagyapi: nem tudom. Egy tokkra gondolok, amibe szortírozhatja tollait és ceruzáit. Egy könyvre is gondoltam, valami történelmit.
~ Marika: nyaklánc.

... Nem sokára megjön az Aguinaldo, de nem fog sokáig tartani, ahogy látom.


~ Szeretettel Csókól,




~ Buranaberry

Nincsenek megjegyzések: