2007. november 27., kedd

Buranaberry: Pszichológus

Kedves Hópehely,




Ma pszichológus lesz... délután egykor. Nem tudom milyen tökkelütötnek jut ilyen eszébe. Remélem nem fognak ezer évig váratni, mert azt nem szeretem. A pszichiáternek jutott eszébe, hogy nekem ilyenre kell menni. Minek? Írja már fel nekem a diazepanot és azzal minden rendben lesz, Nem kell nekem egy naplopó mihaszna kis hülye aki majd kioktat abban, hogy nekem mi bajom is van igazán, ami, persze, mindig csak is a családdal függ össze mert ezek a kis idióták csak ezt a egyet tanulták az egyetemen. Persze, feltéve, hogy tanultak és nem csak fizettek és megkapták a jegyet, vagy csak csaltak.

Tulajdonképpen semmi kedvem menni. De igazán, semmi-semmi kedvem menni. Inkább itt maradnék és "dolgoznék", habár ahhoz sincs kedvem mivel olyan sok hülyeséget kell átnézni.

Megyek is... ez rettenetes.


~ Szeretettel Csókól,




♣~ Buranaberry

Nincsenek megjegyzések: