2010. június 8., kedd

Anyukám, Apukám és egyebek

Első sorban, egy kicsit az angol bloggom mai bejegyzésével kapcsolatban, csak annyit akartam mondani nektek, hogy szerintem a mamám nagyon, de nagyon szép és fiatal korában WOW-WOW-WOW-YIPEEE-YO-YIPEE-YAY volt. (Igen, az az ultra-csinos lány a képen az én mamám! És az az egész az ő haja. Ugye Anyukám nagyon, nagyon csinos?) És mivel ma leszkennereltem egypár képet a régi albumból (amiket fel is tettem a blogba, mind you), gondoltam, hogy ide is felteszem legkedvenceimet... alapvetően, hogy mindenki irigykedjen, hogy nekem milyen szuper-csinos anyukám van.

Ezt a képet itt balra Apu csinálta Anyuról a Margit Szigeten valamikor, azt hiszem, hogy 1970-71-ben. Ugye olyan az Anyu mint egy manöken? Anyum nagyon, de nagyon, nagyon, nagyon, nagyon csinos. Annyira csinos, szerintem, hogy büszkén fenntarthatja a világnak azt az elképzelését, hogy a magyar nők rendkívül csinosak vagyunk, ami egyébként igaz is.

Aztán itt a kép az Apuék esküvőjéről.

Mind Apu meg az Anyu olyan nagyon csinosak itt! Persze, ezt látván teljesen érthető miért vagyunk az öcsém meg én ilyen szépek ^/////////////^. Anyu egyébként nagyon a nagyapámra ütött a vonásaiban. Nincs kéznél képem nagyapámról amikor fiatal volt, mert meg tudnám mutatni. Nagyapám is rendkívül csinos ember volt fiatal korában.

Végül egy kép amit nagyon szeretek, még ha magam nem nézek ki olyan jól rajta. ^_^

Anyukám meg én. Olyan jó látni a képen is, hogy Anyu milyen nagyon, nagyon szeret engem! (Még ha közben én egy annyira elvont, semleges, szinte unott képet vágok. azt hiszem nincs is mosolygós kisbaba képem... Elég rosszkedvű, veszekedős, patáliás lehettem akkor... hnnn... most már értem miért mondja Apu, hogy a Dani olyan mint én...)

közben két hét múlva Anyu meg Apu mennek haza három hétre. Yep, mennek Magyarországra. Már most kötöm a lelkükre, hogy el KELL menniük Mezőkövesdre meglátogatni Marcsi Mamát és János Papát, amit majd egyeztetni kell szépen, mert még nem tudom ki fogja kivinni őket, kinek mikor van ideje, stb. Muszáj, hogy már megismerjék a Marcsiékat, hogy végre legyen lehetőségük élvezni Marcsi Mama végeérhetetlen kedvességét és forró, édes szívét és János Papa jó kedvét és érdekes elgondolásait. Talán megint ott lesz a Kristóf, akit már annyira láttam fent a nagyszülőknél, hogy szerintem ott az állandó lakhelye. Remélem már javult a súly dologban és a honfoglalásban!

Nem tudom rávenni az Anyuékat, hogy menjenek el Bécsbe. :-( Hogy lehet egyáltalán Magyarországra menni és nem menni Bécsbe? Ki hagyják a Schönbrunni kastélyt? A Kunst und Historische múzeumot, a Herrengassét, a Mariahilfe strassét, Stephansplaztot és egyéb szépségeket? No jó, gondolom nem mindenki azt nézi, hol van egy új Benetton bolt és mit lehet benne megvenni. (Idáig a legjobb Benetton bolt amiben voltam Párizsban van, az Avenue de L'Opera-nál, két sarokra az Operaháztól, Louvre irányában., az utca jobb oldalán. Hatalmas épület, nem lehet eltéveszteni! Hogy ott mennyi szép darab van!!! Ja, drága, de teljesen megéri!)

Lelkükre is akarom kötni, hogy meglátogassák Lajos Papát, mert őt is mindenkinek meg kell ismernie. Lajos Papa a világon az egyik legérdekesebb, legszebb, legaranyosabb, legkedvesebb, leg... leg... egyedibb ember. Szofisztikát, de egyszerű modora, beszéd stílusa, hangjának tökéletes tónusa és tempója... Lajos Papa született tökély. Egyébként, ha mind ez nem volna elég, Kari szerint ő is rák és Júniusi (mint én) ami még tökéletesebbé teszi! Kihasználva, hogy Anyuék mennek haza, küldök neki egy apró kis ajándékot. Azt hittem lehetetlen lesz megszerezni, de sikerült kihalásznom az Amazon.com-ból. Nem mondom meg a Karinak mi is az - habár már egyszer megmondtam, de látom, hogy nem figyelt, vagy elfelejtette... ami ugyanaz - amiért most folyamatosan tűkön ül. Mindig megkérdezi mit vettem.

Apuék nem voltak otthon, együtt, nyáron 1978-óta. Vajon megint készül egy kép Anyuról a Margit Szigeten?

Nincsenek megjegyzések: