2010. június 24., csütörtök

Million Dollar Baby

Megbeszéltem Anyuval és Apuval, hogy szülimre mégse egy matyóblúzt adjanak (habár nagyon-nagyon szeretnék egyet, de most egy egyeneset, mivel már van darázs derekú, és másféle is jó lenne. És egyébként, nincs olyan, hogy "sok matyó blúz"), hanem egy kocsit. Ummm... igen. DE, de, de nem egy Chevrolet Impalát kérek, hanem csak valami kis tragacsot, valami olcsót. Meg is beszéltem velük, hogy olyan kocsira gondolok ami nem is éri el az egy millió colón-t, (500 ezer Ft), és amennyiben lehet, legyen 700 alatt (350 ezer Ft).

Anyu bólogatott, szerintem nem volt nagyon boldog az ötlettel, de Apu, érdekes módon elkezdett a kocsi vásárt támogatni. Hogy milyen jó lesz, mennyire kell majd, milyen hasznos és lehetne egy Hyundai, mint a régi kocsija (amit a garázsból loptak ki).

Na,  mivel van egy munkatársam az irodában aki, az itteni munkája mellett kocsikereskedő is, gondoltam, hogy segítek neki is és nála veszem meg a kocsit. Így hát mondom neki, hogy ilyen meg olyan kocsit keresek, és nekem az a fontos, hogy legyen 1 millió alatt, de amennyiben lehet 700 alatt. SEMMIFÉLE KÉPEN NEM LEHET 1 MILLIÓ FÖLÖTT. Erre elkezdi mondani, hogy azok a kocsik milyen rosszak, hogy mennyi bajuk van, hogy a hosszú távon drágábbak lesznek, hogy jobb pénzt nyomni egy 1,4 milliós kocsiba... Oké, mondom én, ezt tudom, de azt is tudom, hogy elég jó kocsikat lehet kapni már 700-ért (mint Roo Herby-je). Nekem nem kell, hogy szép legyen vagy új, csak az, hogy járjon és jó legyen. Gondoltam, persze, hogy ha egy kocsikereskedőhöz fordulok, ő ismeri a kocsikat amikkel kereskedik, és mivel munkatársak vagyunk tud nekem szerezni valami megfelelőt, de nem. Ő csak nyomta és nyomta, hogy azok a kocsik nem érdemesek, hogy 1,4 millió, 1,8 millió...azok "olcsók" és biztosabbak.

- Nincs annyi pénz! - mondtam - Ki kell futnia maximum 1 millióból.

A gyerek csak nyomta a magáét.

Nagyon csalódtam benne. Rossz volt, mert az volt az érzésem, hogy csak azt nézi mennyi pénzt tud az emberből kipréselni. Igen, tudom, hogy egy olcsó, használt kocsi hajlamos arra, hogy elromoljon, de ez igaz tulajdonképpen minden használt kocsira. Romlik a trabi ahogy romlik a bentley.

Sajna, de ezt az üzletet elvesztette rossz nekiállása miatt.

Nincsenek megjegyzések: