2010. június 7., hétfő

Kocsi Kérdés - Az "Americana" Roham

Karinak nem tetszik az a kocsi ami nekem tetszik. SŐT! Kari még sose látta "XXX" és "XXX: State of the Union". Sőt, ha nem hurcoltam volna el a "Fast and Furious 4" (magyarul "Halálos Iram" Ki fordítja ezeket?Milyen un-cool!), ja, mert egyébként nem ismeri, NEM LÁTTA egyetlen egy "Fast and Furious" filmet. Ez nekem annyira... elképzelhetetlen! Van egy darab férfi a világon aki nem meleg, de nem látta ezeket a mega-autós filmeket. Ez valahogy olyan mintha azt mondanák nekem, hogy van egy heteroszexuális srác akinek nem tetszenek a nők. Elképzelhetetlen. Lehet, hogy nem is látta Nicholas Cage és Angelina Jolie "60 Seconds" filmjét sem? Magyar férfiak, mondom: furák.

Na, de nem az a pláne, hogy most szereti-e vagy sem a Vin Diesel filmeket, vagy élvezi a kocsikat, hanem az, hogy azt hiszem ez az oka annak, hogy nem tetszenek neki azok a kocsik amik nekem tetszenek. (Ma az angol és a magyar blog ugyanarról a témáról szól... alapvetően. Nem direkt, de tényleg... kocsik!) Tegnap mutattam neki egy tökjó képet egy bombázó szépségről: egy 1967-es Pontiac GTO. És szerinte? Hn, nem jön be neki.

Say what?????

Ja, a kocsi nem jön be neki. Én szívem szerint végig nyalnám a kocsit és betolatnám az ágyba, hogy minden este átölelve aludjak el, de neki nem jön be. Hogy nem jön be egy ilyen.... egy ilyen... egy ilyen... isteni kocsi?

Na, legalább beleegyezik abba, hogy a 1967-es Chevy Impala egy isteni, szuper kocsi. Ja igen, csak hogy már megmondtam neki, hogy ha nekem lesz egy Impalám, sohanapján adom kölcsön neki. Inkább kifizetem a kölcsönzőt vagy a taxit. De azért... hogy ne tetsszen a 67-es GTO? En nem gyakori.

Nincsenek megjegyzések: