2010. július 27., kedd

Lefoglaltam a Jegyemet!

Még nem vettem meg, de már le lett foglalva a jegyem. Most teljesen más volt mint ezelőtt, amikor két napon keresztül noszogattam a kiszolgálót, hogy pontosan erre meg erre a járatra tegyen, ekkora legyen a váró idő, mert nekem kedvem van kimenni a városba, ezzel a géppel vigyen ide, nézze meg azt a másikat és "igen, minden évben utazom, higgye el nekem, van egy AF#### ami épp ekkor indul erről a kapuról, és még kell, hogy helye legyen". Igen, én egy olyan ügyfél vagyok. Ez alkalommal, viszont úgy foglaltam le a jegyemet, hogy mondtam a srácnak, hogy a testvérem nemrég foglaltatott le egy (csomó) jegyet, hogy legyen szíves engem is azokkal a járatokkal küldjön. Igen. Hát nem tudom, de szerintem az Atiék jobban is tehették volna. Pici átszállási idők itt-ott, hülye időpontok... miért nem kérdezték meg hogyan is lehetne ezt jobban elrendezni? Csak 2 óra Amszterdamban? Mit lehet max. két óra alatt megnézni? Jaj, jaj, amatőrök.

Hát jó. Főnököm már e-mailben is megadta az engedélyt a szabimra, most már csak a kölcsönt kell elintéznem, de semmi sietség, ugyanis a hitelkártyát húzom le, majd ezt fizetem ki, tehát bőven van idő. A programok azok amik jelenleg foglalkoztatnak. Hotelt kell lefoglalni Bécsen és Pozsonyban, amire előbb időpontot kell kiszabni. Már választottam időpontot, de még egyeztetni kell a Karival. Remélem nem ellenzi választásomat, mert három hétbe beilleszteni két három napos kirándulást nem könnyű. Aztán el kell menni Marcsi mamához, persze, ezt már az Apu is kezdi a nyakamra kötni, meg a Marikához, és az Apu főiskolai baratjához is, a Jánoshoz. Aztán templom, Gödöllő és egyebek. Húúúú, rengeteg dolgom van!

Nincsenek megjegyzések: