2010. július 24., szombat

Utazás Tervek

Hát úgy tűnik, hogy nem igazán lehet engem messze tartani Magyarországtól év végén. Ahogy tudjátok, az volt eleinte a terv, hogy most csak akkor megyek haza, amikor már véglegesen haza nem megyek, és addig is a szakdogával és a fizetnivalókkal foglalkozom/küzdök. Ezek szerint, persze, az következet, hogy nem megyek haza év végére (nem viszem a havat). Igen ám, csak hogy megtudtam, hogy az Atiék mennek (Ati, Yuly, Dani és Fernando), és nekem muszáj a Danit téli cuccban látni. Így hát gondolkodtam rajta, hogy menjek-e vagy maradjak a régi tervem mellett. Nehéz döntés volt, amiért felhívtam a Karit. Jövőben nem hívom fel.

Mondtam a Karinak, hogy az a helyzet, hogy Atiék mennek és én is menni akarok, DE ha megyek akkor később mehetek csak haza, ugyanis akkor növelem az adósságaimat, illetve csökkentem fizetőképességemet, tehát 1. lássuk többet most egymást és legyünk többet együk, vagy 2. menjek haza véglegesen hamarabb. Kari itt elkezdett mindenféle dologba beleavatkozni, hogy akkor hogy áll majd a pénz ügy, hogy akkor mi lesz, hogy lesz, kell idő ezt átgondolni... Mit kell ezen gondolkodni? Egyes vagy kettes? Kész. Mint a szavazásokon. Lecsaptam a telefont és döntöttem, hogy megyek, később megyek haza, de hát ez van.

Persze a dolgok nincsenek még teljesen elrendezve, ugyanis még meg kell néznem mennyi szabim lesz, ki tudom-e venni a napokat, majd engedélyt kérni kedves főnökömtől, majd lefoglalni a jegyet (ugyanazokat a járatokat amiket az Atiék foglaltak le), kivenni a kölcsönt a jegyre, megvenni és kész.

Habár még nem 100% biztos, hogy megyek, lehet, hogy nincs elég napom vagy valami, már elkezdtük a tervezést. Megyünk 3 napot Bécsbe, szokás szerint - ez teljesen kimaradhatatlan - majd ebben az évben elmegyünk Pozsonyba. Efelől megint vita kerekedett, mivel eleinte Prágába akartam menni, de Kari kijelentette, hogy ő nem akar oda menni ahol már volt. Mi? És csak ezért én hagyjam ki és ne ismerjem meg a helyeket? Talán mondjam neki, hogy jó, akkor itt Costa Ricában sem mutatok meg neki semmit, mert én már voltam mindenütt? Miféle beszéd ez! Ezt egyszer megtette, és nem mentünk Velencébe emiatt, amiért, most megmondtam neki, hogy jó, én oda megyek ahova akarok, ő pedig ha akar jön, ha nem nem.

Mindenesetre Pozsony jól jött, mert ő sem volt még ott, úgy, hogy megállt volna megnézni a várost.

Ezen kívül majd egyeztetni kell a Marcsiékkal, hogy mikor menjünk föl, majd Tiborékkal megbeszélni, hogy lesz-e vagy nem új évi buli. Ha lesz akkor az Atiékat is levisszük. Ja, egyébként az Atiék hozzák magukkal a Juni-t is, Yuly hugát... mint társalgó nőt.

Nem leszünk kevessen.

Közben már azt is eldöntöttem, hogy hova NEM fogok elmenni. Na találjátok ki? Az is megvan, hogy miért: "megviselt az utazás és jelenleg nagy betegen fekszem a nagynénémnél". Hehehehehehehehe!

Nincsenek megjegyzések: