2010. július 1., csütörtök

Tehát Akkor Most 34 Vagyok, Ühüm

Tegnap volt a Szülinapom, ahogy ezt már tudjuk. Anyuék nincsenek itthon és az Ati kint van girán, amiért nem mehettem el ünnepelni barátaimmal, ahogy azt minden évben megteszem. Felhívtam a Caroll-t, hogy lemondjam az itókázó találkát, aminek nem nagyon örült. Azt hiszem ő jobban sajnálta, mint én.

Munkatársaim hoztak nekem eper tortát, egy nagy díszgyertyával (ami a Greivin-é) amit felgyújtottak, hogy elfújjam. Persze ez érdekes volt, mert mindenki folyamatosan nézte a tűzoltó rendszert, hogy mikor kezd el sípolni és kommunális zuhanyozóvá alakítani az emeletet. Hál'Istennek nem történt semmi.

Annak ellenére, hogy szülinapom volt, rengeteg, de RENGETEG munka szakadt a nyakamra. Hirtelen három projekttel kellett dolgoznom egyszerre, egyik fontosabb vagy sürgősebb a másiknál. Le kellett mondanom egy ebédet Irivel, aki meg akart hívni, mert egyszerűen nem volt időm. A végén azért mégis este 6-kor mentem haza, mivel várni kellett egy marhára aki mindenféle mellébeszéléssel akart kikerülni egy hatalmas nagy butaságból amibe ő maga kevert be mindenkit. Az a helyzet, röviden, hogy van ez a szolgáltatás ami rengeteg problémával jött. Szolgáltatásban rengeteget titkoltak a projektről és sose mondták meg mi is van a kiadásokban, meddig ér el, igazak-e az adatok se semmi. Tegnap pedig kibújt a nyúl a zsákból és kiderült, hogy ők tudatosan hazudtak, hogy egy pozitív levelet kapjanak a cégi ügyvédektől a szolgáltatásra. Persze azért az utolsó pillanatig csűrték-csavarták a szót. Teszek egy példát:

A: most vesszük észre, hogy India NINCS Afrikában, ebben a dokumentumban, pedig azt mondtátok, hogy Afrikában van.
B: Nem mi mindig azt mondtuk, hogy Afrika közelében van.
A: De ide azt írtátok, hogy "India, ami Afrikában van"
B: Nem, látja a táblázatban benne van: "India és Afrika"
A: Nézze ott ahol sárgával kijelöltük: "India, ami Afrikában van". Több oldalon is jelen van.
B: Nem, nem... hát nem... Hát igen, "India és Afrika", "India ami Afrikában van" ezt mondom én. Ez nem azt jelenti, hogy India Afrikában lenne.

Szó szerint. Már olyan 6 körül eljutottam addig a pontig, ahol azon tűnődtem, hogy nem kellene-e elküldeni ezt az embert Spanyol órákra, mert biztos nem a Spanyol az anyanyelve. Na, ezért, és csak is ezért kellett bent ülnöm az irodában estig.

Rémes volt.

De nem engedtem meg, hogy ez elvegye a kedvemet. Nem. Szülinaphoz ital és könyv kell, tehát amit kiértem az utcára, kerestem egy taxit és elmentem a legközelebbi Librería Internacional-ba, ami a Rohmoser-i volt (ahol egyébként előtte még sose voltam). Ott a nyitvatartási utolsó órában karomba tettem egy hatalmas nagy könyv kupacot (amit majd Karinak kell hazacipelni, bocs Édes!), tök jó témákkal, címekkel. Egy kis Sibú csokit is vettem, étcsoki maracuyával megtöltve.

A könyveket még nem olvastam el, de van köztük Ishiguro, vámpír történet, második világháborús regény, Francia forradalmi regény, klasszikus regény, egy filmesített regény (Julie&Julia)... egyebek közt. Majd ha elolvasom őket mert lehet, hogy hazamennek olvasatlanul) akkor elmesélem milyenek!

Kicsit későn értem haza, nem csak a késői indulás miatt, hanem azért is, mert rettenetes dugó volt a városban.

Otthon elővettem az eper torta szeletett, döftem bele egy kis fehér gyertyát, öntöttem magamnak egy pohár bort, kértem egy kívánságot, eloltottam a gyertyát, énekeltem magamnak, puszit adtam magamnak, átöleltem magam, majd koccintottam egességemre és megittam a boromat.

Tök jó szülinapi buli volt!

Nincsenek megjegyzések: