2008. augusztus 19., kedd

Egy Részlet Szombatból

Épp Roo-nak írtam egy levelet, amikor a szavak angolul kezdtek el pörögni a ujjaimon. Egyre gyorsabban, erősebben, hevesebben, minden emlék az agyamba vésődött gondoltam... Ezt nem szabad csak egy e-mailbe feltenni, hanem ide is fel kell. Feltettem volna Stormberry-be, de azt hiszem ennek itt a helye. Nem is egy akármilyen történet... és ezt őszintén jobban tudom angolul elmesélni, de kedvedért, megpróbálom magyarul is. Megpróbálom. Nem ígérek semmit.

Tehát, ahogy azt már tudod, pénteken és szombaton bulizni voltam Ivánnal és meleg barátaival ebben a meleg bárban, Babylon's-ban, amiről más meséltem régebben. (Azt hiszem.) Pénteken Iván bemutatott egy másik barátját, egy srác aki vele lakik és a két leszbikus lánnyal, de akivel nincs semmi, csak barátok. Ez a pasika César, akit a képeken láthatsz velem. Csinos, ugye? Na, összehaverkodtunk, beszélgettünk és nagyon jól kijöttünk. Úgy mint a Víctor, César is elkezdett kacérkodni velem. Nem tudom sajnálják-e, hogy itt vagyok én, szegény kis heteroszexuális nő sok meleg pasi közt, tehát szórakoztatnak, de ez van. Mind a César, mind a Víctor csinos pasik, tehát nem zavar a kacérkodás, és vissza kacérkodok. Olyan "kihívás" szerű játék az egész. Víctor igen hamar hátrál, habár nagyon jókat tudunk kacérkodni és nevetni. Pénteken, miközben fűzött egy pasit, a melltartóm zárjával játszogatott (a ruhán keresztül!) és egyszer csak kinyitotta!

- Életembe most tudtam kinyitni egyet!

Hülyére röhögtük egymást, majd segített rendbe hozni.

Césarral sokat táncoltam, majd amikor rap zenét játszottak, rám jött a ghetto-stylizzle és közelebb léptem, kihívóan, mintha veszekedést keresnék. Ő is fellépet, de valahogy "csók kihívásra" ment a dolog. Nem csókoltuk meg egymást, de közel voltunk és úgy tettünk mintha azt akartunk volna. Aztán megint a normálisba mosolyokkal és nevetéssel. Ilyen a világ itt. Semmi gond, semmi dolog, csak egy kis szórakozás.

Másnap, szombaton, buli előtt találkoztam Ivánnal vacsorára. Kibeszéltük a pasikat, és ekkor, vacsi közben, mondta, hogy César azt mondta neki, hogy pénteken majdnem megcsókolt.

- Mi???

Azt hittem, hogy vicc, de igen, Iván szerint Césarnak nagyon nagy kedve támadt megcsókolni engem. O_O Hát jó. Nem az első, de fura, mert ő meleg és neki a pasik tetszenek, és én csaj vagyok. De hát, ki tudja, hogy megy ez velük. Szombaton Víctor nem volt ott és ez egy kicsit szomorított, mert ő valahogy a kedvenc pajtásom lett. Gondoltam, hogy hát nem lesz semmi kacérkodás, csak tánc, zene, buli és nézem a csinos pasikat egymással csókolódzni. Ez sem kutya! Csak, hogy nem lett úgy. César oda ért, és valahogy vele táncoltam, vele beszélgettem, és vele kezdtem el kacérkodni. Annak ellenére amit Iván mondott nekem, nyugodtan kacérkodtam, tudva, hogy nem fog itt semmi se történni, mert a pasi meleg. De valahogy, egyszer, egy ilyen kihívásos mozdulat közben, ahogy a VIP-ben ültünk egy díványon és bohóckodtunk, ajkain összeértek. Na, semmi gond, gondoltam én, csak egy kis csók barátok közt. De nem, César előre mozdult egy másik ilyen ajkas kis csókért, majd megint, és megint és megint, és egyszer azon találtam magam, hogy ajkaink nem szakadnak el egymástól.

Na, ez fura. César meleg. MELEG! A pasikat szereti és én nő vagyok. Valami itt nincs rendben. Próbáltam egy kicsit elszakadni tőle, habár istenien csókól, és mondtam neki, hogy azért gondolnia kell hírére... nem csókolhat nőket amikor ő meleg, ÉS egy meleg bárban van. Erre azt válaszolta, hogy semmi gond, magához húzott és tovább csókólt. Hát mit mondjak? Jó a pasi, fincsi a csókja, szeretem a pasikat, miért ne? Hagytam. Időről időre vagy én mentem le a fürdőszobába, vagy egy sörért, vagy ő ment és egy pillanatig lélegeztünk, másokkal is beszélgettünk, táncoltunk barátainkkal, de amint egymás közelébe kerültünk kezdődött újra a csókolódzás. Nem tudom, de valahogy ez hülye. Ki, heteroszexuális létére talál egy nem azon nemű csók társat egy MELEG bárban? Az éltem tele van megoldhatatlan rejtélyekkel. Az egyik transformist csaj megkérdezte tőlem, hogy a "pasim" heteroszexuális-e.

- Drágám, - mondtam neki - nem a pasim, és nem heteroszexuális.

Táncoltunk, megint csókolództunk, majd fölmentünk, a VIP-be ahol letelepedtünk a díványra és tovább ment a csók. Egyszer csak oda ül César mellé egy csinos pasi.

- Csatlakozhatok?

Na, ez jól jött! Egy pasi Césarnak! Már nem fogják hinni, hogy nem meleg!

- Gondolom rá célzol - mondtam Césarra mutatva. A pasi előre nyúlt és megcsókólt ENGEM.
- Te rád is.

Césarra néztem, mert végül is engem nem zavar, tehát tőle függ a dolog.

- Tetszik neked a pasi?
- Igen.
- Akarod?
- Jó - mosolygott.

César és a pasi előttem megcsókolták egymást, az egyik legforróbb jelenet az életemben, majd felváltva elkezdtek engem is csókolni. Minden valahogy összefolyt lágy simogatások és csókok közt. Jó volt csókolni mind a kettőt, de jobban tetszett amikor láthattam őket. Csukott szemmel, édesen egymásnak estek, és nedves ajakik egymáshoz simulva, folytak, táncoltak a legszebb formákban, a legszebb hangokkal, mutogatva néha néha, ahogy nyelvük is összeértek és simogatták egymást. Minél több időt töltöttünk egymással szók nélkül jobban megtanultuk ennek a hármasnak a dinamikáját, majd hármunk ajkaink összeálltak egy hármas csókban amit nehezen tudtam volna elképzelni. Csók csók hátán, váltás, sóhaj...

- ... olyan forróan néztek ki... - meging és megint amikor az egyikünk a másik kettőt nézte.

Iván barátom egyszer csak a combomra csapott nevetve.

- Uram, ti! Olyan jól néztek ki! Legközelebb hozni kell kamerát és felvenni!

Megegyezek vele, de nem hiszem, hogy lesz ennek valaha egy "második része". A pasi szeretett volna velünk ketten ágyba bújni, de César mondta, hogy sajnos ő velem nem tud, mert végül is neki a pasik tetszenek. Na végre! ^_^ Nem törtem el a meleget! Ennek örültem. Kérdeztem, hogy el akarja-e vinni a pasit haza, és eleinte azt mondat, hogy igen. Volt mindenféle dráma a pasival és volt barátjával, amitől Césarnak elment a kedve... nem közvetlenül velünk, de mivel a pasika sírva fakadt Césarnak már nem tetszett. Iván azért hazavitte és ők ketten valamit "intéztek". Másnap... hát a pasika és a barátja, akiről Iván "intéztekedett" nem voltak ott, mi pedig reggeliztünk, beszélgettünk, és minden megint normális lett. Nem tudom mi történt Cesár fejében. Reggel még szájon csókólt, de utána már nem. lehet, hogy rosszul érezte magát? Szegény kis gyerek... Na, majd kiheveri! ^_^

Nincsenek megjegyzések: