2008. augusztus 12., kedd

Meleg Barátaim

El se tudom hinni hírtelen menyire más a világ körülöttem. Miután véletlenül találkoztam megint Ivánnal, valahogy minden egy picikét színesebb és izgibb. Szombaton egy kicsit tartottam attól, hogy mi lesz és hogy lesz majd Babylon's-ba, de minden fantasztikusan ment. Eleinte egy kicsit komplikált volt, persze, mert a zene rettenetes volt és nem ismertem senkit, de lassan mindenki befogadott, mint egy "melegeket kedvelő buga". [ "Buga" a Costa Ricai meleg zsargon szó ahhoz, hogy hetero.] Iván nagyon kedves volt és igyekezett mindig velem lenni, nem hagyni egyedül míg össze nem barátkoztam barátaival: Víctor, Monserrat és ... a másik lány, Monse barátnője. (Pedig vele beszéltem a legtöbbet!) Ittunk, nevettünk, táncoltunk... általában hármasban, habár Víctor rengeteget táncolt velem, és még Monséval is táncoltam, majd nevetgéltünk és mutogattuk egymásnak milyen lányok vannak akik szerintünk csinik. Víctorral és Ivánnal pedig pasiztunk. Volt a bárban két ultra-csinos pasi, amerikai akikre mindenki vágyott, de csak én mertem hozzájuk szólni. Kiderült nem melegek és egy jó darabig elbeszélgettünk, majd megadtuk egymásnak az e-mail címünket.

Iván nevetgélve bámulta, hogy nekem milyen könnyen megy ez a pasi felszedés, hogy egy meleg bár közepén is fel tudok szedni két csinos nem meleg pasit.

- El kell mennem hozzád mosakodni, - mondta - talán a vízben van ez a varázs!

Szegény Iván nem tudott semmit felszedni, de amikor mentünk már haza, szeme egy kis csini pasiba akadt és megállt nézni. Na, gondoltam, innen nem nagyon megyünk haza. Monse és a barátnője már egy ideje hazamentek, tehát gondoltam, hogy magamnak kell taxit hívnom és hazamennem, ami nem is baj, tulajdonképpen, de szerettem volna többet barátommal lenni.

- Melyik?- kérdeztem.
- Az - mutatta ő a szemével.

Iván rémületére oda mentem a pasihoz, átkaroltam, közel hozzá mentem, de nem érintettem meg és táncoltam neki egy kicsit.

- Szia... egyedül?

Ő megfordult, mosolygott és táncolt velem.

- Igen - mondta nagy bájosan.
- Gay? - kérdeztem.
- Igen.

Bájosan közelebb mentem és közel arcához súgtam.

- Akkor van nekem valami neked... valami ami nagyon érdekelhet...

Kézenfogva húztam Ivánhoz, aki majd elsüllyedt a szégyentől.

- Cuki, nem? -mondtam a pasinak, aki csak nevetett - Ez a barátom Iván... - és a dolog egy kicsit kényelmetlen lett Ivánnak - ... és én egy kicsit sokat ittam - hazudtam. - Szórakozzatok, gyereket! - mondtam és elmentem.

Hát elkezdtek beszélgetni míg én Víctorral és felszedet pasikájával mentünk ide oda, míg Víctor le nem tett egy buga pasi mellé, aki meleg bátyjával és a bátyja pasijával volt. Ez Allen. Ez egy darabig még írt más nap. Tovább írt volna, ha engem érdekelt volna.

A pasi akit Ivánnak szereztünk fiatal és éretlen volt, aki azt hitte magáról, hogy nagyon érett. Tipikus. Mint két kínai bölcs öreg, Ivánnal nézegettük, majd megtárgyaltuk. A pasika beleszeretett Ivánba és szerette volna, ha a dolog hosszabb távra nyúlik. Ivánnal csak azt sajnáltuk, hogy olyan butuska a szegény. Amikor egy pillanatra egyedül maradtam a pasikával, ő megkérdezett Ivánról, és én gondoskodtam arról, hogy nyomást érezzen. Iván ilyen, meg olyan... okos és türelmes, tudja mit akar de nagyobb élet látása van mint neki, tehát tudja tapasztataltból és ön meggondolásból, hogy a dolgokat nem lehet előre megtervezni, hanem hagyni kell kibontakozni.

Tegnap randijuk volt.

Csütörtökön pedig megint megyek Ivánnal, sé gondolom, hogy barátaival inni és szórakozni.

^_^ Jó az élet! Legalább az enyém!

Nincsenek megjegyzések: