2008. augusztus 13., szerda

Karjaim

Kondi. WAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH! Megint nem tudtam végig csinálni a rutint, és tegnap KAR munka volt! Ma alig bírom a karjaimat. T_T Hát egy az biztos, és az az, hogy meg kell erősödnöm, mert ezek a kondi gépek szétszednek engem. Laura nem ment el a kondiba, és ma sem megy, mivel találkozik Jodeliával. Holnap megy Tae-Bo-ra de megyek-e én? Gondolom minimum elmegyek egy kicsit edzeni, kis láb munka megint és remélem végig tudom csinálni a rutint, de nem ígérem! Ugyanis holnap estére egy sokkal fontosabb tervem van: elmenni Ivánnal ebbe a gay-friendly bárba Belénben ahol annyit ihatok amennyit csak akarok 3,500 colónért (olyan... 1,100 Ft.) Igen, holnap irány Kashmir! Péntek ünnep, tehát semmi gond. Meg kellene venni Anyu ajándékát... talán ma haza felé. Egy vázát akar, valami kis vázát virágoknak. Na, azt is be kell szerezni.

Tegnap nem volt készen semmi kaja, és lusta voltam készíteni valamit, tehát ma nem hoztam semmit. Ha esik az eső akkor bevágok egy ilyen kínai "instant" levest, de ha nem esik, akkor átvágtatok a Sabánán és elmegyek a Subway-be. Gondoltam, hogy jó lenne meghívni José Pablót... de talán nem. Egyébként ma találtam reggel a telefonomban egy SMS-t Allentől. Na, ez a pasi nem felejt el engem. lehet, hogy még... ki tudja? Randizunk? Habár fiatal nekem. 9 évvel fiatalabb nálam. Mit tudhat egy 23 éves csicsmók?

A munka megyeget, szép tempóban, és nem is sietem. Nem is adom be előbb, még ha el is készülök vele. Ne hogy kedves főnököm úgy döntsön, hogy azért most rám tudja tukmálni valaki másnak a munkáját is. Még csak az kéne!

Nincsenek megjegyzések: