2008. augusztus 6., szerda

Mi volt Az?

Egyrészt rettenetes valami történt: a blogger megint teljesen angolul van. T_T Miért? Jobban tetszett nekem amikor minden magyarul volt. Lehet, hogy leszerelték a magyar nyelvet? De miért? Hisz olyan szép! Szeretem amikor minden magyarul van! Másrészt egy kis kellemetlen meglepetés ért a főnökömmel. Tudhatja most már, hogy szerintem ő nem csinál semmit, és igazán még mindig nem mutatta be az ellenkezőjét mivel továbbra sem osztja meg velünk, hogy mit csinál, és az egyetlen amit mi látunk az amit NEKÜNK kell helyette megcsinálnunk. Tehát mit gondol az ember? Hogy ez a fráter nem csinál semmit, csak kocsikázik az irodájában. Sajnos, így igaz. Volt már nekem több főnököm és más főnökeimmel lehetett látni, hogy ők igen is dolgoztak és húztak az igát. Talán nem velünk, ugyanazon amin mi, de folyamatosan irányítottak minden részt, vagy tovább dolgoztak azzal amit mi adtunk be nekik, és megosztották velünk a munkájuk eredményét. Na, ma ez a fráter vicc közben (rettenetes viccei közt, amin csak ő nevet, de még ő sem, mert annyira megtömi sértésekkel, hogy szarkazmusként se megy el), hogy én nem produkálok (eleget).

Elnézést? Ha valaki itt produkál az én vagyok. Ha valaki itt dolgozik, és csinál valamit amit fel lehet mutatni az én vagyok. Ha nem dolgozom annyit mint régen az azért van, mert már nem viszem haza a munkát és úgy döntöttem nem éri meg, hogy törjem magamat egy sehova se menő munkával. Végül is csak kis dolgokat kérnek, amiket a nagy munkák elé tesznek, amivel, ja igen, nem lehet sehova se eljutni, mert a főnököm és főnökei határtalan hülyesége nem engedi, hogy egy tervet az ember megfelelően végighajtson, mert mindig épp az kell ami most jutott eszükbe. Ahogy az Anyu mondja, egyszerűen nincs bennük rendszer.

Részben jól esik, hogy a főnököm észre vette, hogy igen, csak azt csinálom ami a munkaidőmbe beletelik és akkor sem strapálom magam, mivel lelki nyugalmamat senki se fizeti meg, de közben zavar, hogy csak ezt képes megfigyelni és mindenféle buta megjegyzéseket tesz a helyet, hogy most komolyan igyekezne megérteni mi történik. Most erre az üzletelő szemináriumra járunk... nem mintha örülnék neki, az előzőnek a második része, de minek? Nem tanult semmit az előzőről, és nem is igyekszik tanulni erről sem. Minek vesztegeti a cég idejét és pénzét?

Rettenetes egy ember.

Nincsenek megjegyzések: