2008. augusztus 8., péntek

Ki Hoz A Sodromból

Nem szeretek témát ismételni itt és Stormberry-ben, de a francba! mennyire zavar ez a helyzet! És hát hogy ne zavarna amikor tényleg haza kellett vinnem a munkámat, amikor ENGEM szekírozott végig a Marco, hogy haj-jaj, nekem be kell adnom a munkát időben és közben SEMMIT se mond ennek a bunkó lusta dögnek, és nem is MUKKAN meg amikor MA, a beadás napján a rohadt pasi SEMMIVEL áll elő. De nem csak az, hanem azt is MERI kérni tőlem (az agyalájult főnököm), hogy ennek a MAFLÁNAK a munkáját csináljam meg. Naná! Még csak az kellene! Hülyére dolgozom magam estenként, este 11-kor küldöm el mind a kettőnek a piszkozatomat, ma nyolckor pedig a végső munkámat, és most legyek szíves és csináljam meg az ő munkáját... NEKI! Aki egész héten itt volt, mert őt nem küldték el erre a két napos haszontalan szemináriumra. Még csak az kéne! Ilyen pofát!

Ahogy az várható, mélyen lélegeztem (persze azért a robbanó kifejezés technicolor módon volt az arcomon...), tízig számoltam, majd igen sok önuralommal ráförmedtem a főnökömre, fejére vágva, hogy sok munkám van, hogy ahhoz, hogy ezt mind megcsináljam haza kellett vinnem a munkámat, és hogy sok minden van még amit csinálni kell, és amit időben kell befejezni, és ha MA még ennek a fráternek a munkáját kell megírnom, akkor nekem a hétvégén kell a GSM hálózattal foglalkoznom, mert az nem maradhat megint hátra, és még van a Szabvány munka, ami most sürgős is a Nagy Főnököknek... hogy engem nem zavar, ha az egész munkát meg kell csinálnom, de legyen olyan szíves és szóljon időben, mert nekem be kell osztanom az időt és ráadásul ezzel a táblával azzal kellene kezdenem, hogy megértsem MI, hogy működik, hogy kell értelmezni mielőtt egyáltalán el kezdem elemezni... és az MUNKA.

Ennek az volt az eredmény, hogy persze, most nekem nem kell ezt a munkát csinálnom. Kezd ideje lenni, hogy a Marco észre vegye miféle léhűtő ez a lusta dög, és már tegye szépen helyére. Plusz, ideje szintén, hogy észre vegye meddig lehet velem hülyéskedni. Én nem fogom mindenkinek a seggét tartani, és ha ő olyan gyenge, hogy nem tudja saját magát megvédeni és kiállni önmagáért, én bizony nem fogok azért fizetni. Ez az osztály az ő felelőssége nem az enyém, tehát dolgozzon vele, és ha nem tud, akkor mondjon le.

Egyébként ma megtudtam valamit... valami olyat ami nem igazán jó: Zamora Edwinnek nincs meg az egyetemi diplomája. Meg van neki a MSc, de nem a rendes, ötévi diploma. Itt Costa Ricában az emberek négy év után kapnak egy diplomát, ami nekem is megvan ami olyan mint egy főiskolai diploma, de csak öt év után kapják meg a "licenciaturát" mire plusz kurzusokat kell végezni (egy évre valót) és a tézist. Egy időben divatba jöttek ezek a "Master" programok, amikben az a lényeg, hogy az emberek rengeteget fizetnek, de nem igazán tanulnak semmit azért, hogy egy magasabb diplomát kapjanak: MBA (Master in Business Administration), MSc (Master in Science) és ilyeneket. Mivel sokan a "főiskolaival" léptek be egy ilyenbe, ezek a "masterek" nem igazi "masterek", és csak akkor lesznek azok HA megvan az egyetemi diplomájuk. Na, Edwin hazudott egy jó nagyot, mert neki úgy fizetnek mintha megvolna az egyetemi diplomája. Ezt nem vártam volna. Közben, ugyanakkor, most értem miért ilyen hülye a közgazdasági témákban. Pedig ő volt egykor a legjobb diák.

Jaj de jó, hogy ma péntek van....

Nincsenek megjegyzések: