2010. február 2., kedd

Undok Emberek

Meleg van, még pedig olyan meleg amitől nem csak, hogy nem leszel éhes, de undorodsz a kajától, még ha finom császármorzsáról van szó. Semmi gond, elteszem és holnap megeszem. Így ma nem kell majd főznöm. Közben megeszem a "Zöld Salátát" amit a boltban vettem, aminek undorító a salátája, de finom a cherry-paradicsoma és a palmito darabkák. Na, igen, megeszem, ha fel tudom tépni ezt a rettenetesen erős "biztonsági pecsétet". Pokol! Ez olyan hülye mint amikor a gyógyszeres dobozokra szinte crypex/Fort Knox zárakat tesznek "Gyerek Biztonság" gyanánt. Hát mit adnak a mai gyerekeknek és mit tudnak ők amiért olyan nehezen kinyitható dobozokat csinálnak amiket egy felnőtt se tud feltörni?

Az utóbbi napokban történt egypár dolog amit fel szerettem volna írni, de amikor leültem volna a gép elé, hogy lebloggozam a dolgot, észrevettem, hogy kicsit kényes azért az ügy és inkább a naplómba kellene leírni, de valahogy oda se jutottam sose. Mielőtt kérdezitek, a főnököm továbbra is arany ember és édes. Bunkócska és Fél Bunkócska kicsit kevésbé, Bunkócska egyre csak gyűjti magának a titulusokat, de ezek nem szilvafákkal és kutyabőrrel vannak alátámasztva, hanem virgáccsal és patkány bőrrel. Hát igen, amellett, hogy sajnos már nagyon nyilvánvalóan mindenki tudomására hozta, hogy ő egy "felsőbb körű"... hogy mondjam ezt... nő-aki-csak-pénzért-lép-kapcsolatban-úriemberekkel, amellett, hogy vezetése továbbra is Costa Rica egyik legjelentősebb veszélye, tapintata mint a pedofilé egy bölcsődében, beszéde pedig annyira mocskos, hogy tudna egyet és mást tanítani a matrózoknak; most gazdagítja személyi portafolióját olyan értékekkel, mint "szemtelen hazudozás", "lustaság magas szinten", "hanyagság" és "feladat nem teljesítése, de beadáskor másra hárítása". Ez utolsót már a főnököm előtt is megtette. Upsz. Mínusz pont.

Azért meg kell érteni, mert fontosabb dolgokkal van elfoglalva, mint az, hogy megrendelje a legdrágább "rövid esküvői ruhát", ami oh wow, $320,-ba kerül és pasija fizeti ki majd. *Nyuszi pislog* Hn. Nahát, lehet olyan esküvői ruhát is venni, ami olcsóbb az egyik Benetton ruhámnál. De hát nem ez a pláne, hanem az, hogy most ő végre férjhez megy, mert ő még elég szép ahhoz, hogy keljen valakinek! *rolls her eyes* Nekem csak annyi a pláne, hogy most egy hétig nem lesz itt. Persze, közben most kiderült, hogy ez a lusta tökkelütött egy förtelmes munkát csinált egy szolgáltatással ami rá volt hagyatva, és mivel most valahol sütteti lusta húsát, nekem kell kitalálni, hogyan lehet rendbe hozni azt a hatalmas nagy rendetlenséget amit csapott az adatokkal.

Mindig azt gondoltam, hogy egy Excel oldal egy adott ember agyának a leghűbb fényképe, mivel itt az ember úgy rendezi el az adatokat, ahogy az ember azt logikusnak találja. Ühüm. Bunkócska Excel munkalapjai nincsenek felcímkézve, táblázatai nincsenek felcímkézve vagy formálva, csak számok számok hátán egy darab magyarázattal se arról, hogy ezek most mik, honnan jönnek, hova mennek, mit jelentenek, majd hirtelen vagy három-négy teljesen üres űrlap és utánuk több ilyen rendetlen űrlap, itt-ott egy normális táblázat, aminek adatait a Pokol se tudja honnan kerültek elő, majd itt-ott egy hamis táblázat, ami tulajdonképpen egy beillesztett kép. (O_o) Hogy ez mint  mond nekem? Hogy alapvetően egy pihent agyú, üres fejet jelképez. És hogy ez nekem most mit jelent? Hogy én leszek az akinek ezt fel kell boncolnia, kisilabizálni miféle halált haltak az adatok és rendbe vissza tenni. Embert kell csinálnom Frankensteinből.

Ja igen, sok durva ember van a világon. Egy másik ember most nemrég küldött nekem egy e-mail-t telis-tele gusztustalan szex viccekkel. Épp válaszoltam kedves Sonja barim e-mail-ére, amikor felpattant ennek az embernek (akinek e-mail-jét már le is tiltottam, hogy védjem magam több ilyen tapintatlan üzenettől) az e-mail címe és alatta egyszerűen ízléstelen mondanivalója. Elsikoltottam magam, amire berohant az egyik takarítónő, akinek azt kellett hirtelen hazudnom, hogy hatalmas bogarat láttam, amiért szegény lány rohangált föl-alá keresve nem létező bogarat. Sajnáltam a lányt, de valahogy igazán nem tudtam hogyan magyarázzam meg a sikoltást. Közben csak el akartam szaladni az irodából és kikaparni a szemeimet mielőtt a rondaság, az ízléstelenség amit láttam, még ha pár pillanatig is, az agyamba vésődne. (Sikerült, egyébként ^_^)

Mivel ez az ember nem a saját címéről írt, hanem az élettársa címéről (amit nem is értek, írjon csak mindenki a saját címéről), akit egyébként kedvelek, akkor válaszoltam neki, gondoltam talán a bácsi nem igazán ismer és tudatlanul elküldte ezt a teljesen nem illő rondaságot, gondolván nekem olyan durva, közönséges humorom van, mint... gondolom neki és az e-mail lista többi címzettei. Mit mondjak? Vannak ilyen emberek is a világon, de én nem vagyok ilyen. Én nem szeretem a szex vicceket, vagy a szexista, lealázó vicceket. Szeretem a nyelvi vicceket, politikai vicceket vagy intellektuális vicceket.

Szépen megköszöntem az e-mail-t majd megmondtam, hogy nem szeretem igazán az ilyeneket, mert ízléstelennek találom. Erre válaszolt, hogy neki sem tetszenek, de gondolta, hogy majd "kacagok" rajtuk, és egyébként vannak ismerősei akinek ezek tetszenek. Say what??? Tehát olyan dolgokat küld tovább másoknak amik neki nem tetszenek? Ezt nem értem, mert vagy nem figyel és csak küldi tovább a dolgokat ami igen buta, mert miért küldi tovább? Ha pedig tudja, hogy mit küld de nem tetszik neki, akkor az adott ember vagy buta, vagy hazug. Az embereknek tudnia kell, hogy az amit az ember küld az mutatja, hogy az ember milyen és mit szeret. Tudomásom szerint senki se küld olyan dolgokat amiket nem szeret, vagy valamennyire nem fogad el. Ez olyan lenni, mintha valaki olyan e-maileket küldene amik saját politikai pártját bántját.

Eszméletlen... eszméletlen. Na, ezt azért már lerendeztem. Visszaválaszoltam szépen, semmitmondóan, amit nagyon jól tudok csinálni, majd leblokkoltam és letudtam az ügyet. Bárcsak mindent le lehetne ilyen egyszerűen rendezni az életben is!

Nincsenek megjegyzések: