2010. március 30., kedd

Tudna valaki küldeni egy kis maradék havat? Vagy egy kis hideget?

Ja, még nem haltam meg, csak épp itt van a Kari, ami azt jelenti, hogy kicsit nehezebb leülni bloggozni, ugyanis vagy van csinálni való, vagy Kari honfoglalódzik. Hn, talán nekem is ki kellene próbálnom ezt a játékot ---- Nah, nem szeretem az ilyen "ki mit tud" játékokat. Ennél azért jobbak a Facebook játékai, és azokat sem szerettem igazán. Na, az a pláne, hogy nem tudtam idáig bloggozni (itt), de most leültem, tehát örüljetek, hogy adok nektek olvasnivalót. ^_^ Jaj, de kegyes vagyok!

Mostanában nagyon, de nagyon irigylem az otthoniakat, ugyanis otthon fincsi hideg van miközben itt olvad az ember az agyforrasztó melegben. Utálom a meleget! Néha annyira, de annyira meleg van, hogy még mozogni, vagy gondolkodni se tud az ember. Kiszárad szeme-szája (szó szerint) és mindenféle fejfájások és fura érzések veszik elő, minthogy lelazul a feje, ami olyan mintha tele lenne gőzzel (a sok elpárolgott agysejtből) és el akar valahova szállni. Lehet, hogy valakinek ebben a lelazul, bolygó fej állapotban sok jó ötlete lesz, de engem zavar, én ugyanis szeretem amikor a fejem szépen a nyakamon űl és nem akar függetlenséget kijelenteni a testem többi részétől.

Erre a két hétre nincsenek igazán terveink, mint más alkalommal, ugyanis ezen a héten (Szent Hét) mindenki kint van a tengerparton és nyaral, amiért minden hotel dugig van emberekkel. Jövő héten, (amikor eredetileg szerettem volna menni, mert kevesebb ember lett volna) habár van szabim, nem mehetek igazán messze, mert főnököm akármikor behívhat az irodába, egy be nem fejezett fontos munka ügyében (nököm főnökének a főnöke továbbra is hülyéskedik), amiért alapvetően olyan probation (feltételes szabadláb) időben vagyok. Tehát tengerpart? Nem nagyon, vagy legalább, nem úgy mint ezelőtt. Ilyen az élet. Na, erről majd írok többet... ha lesz rá időm és kedvem. Hahahahaha!

A múltkor olvasgattam Sivatag Szemei blogját, ahol elég érdekes dolgokat írt mindenféle emberkéről és a kifacsart valóság tudatukról. Nagyon elkapta a figyelmemet, ahogy leírt egy bizonyos társasjátékot amit másik két emberrel játszott (vagy lehet, hogy azért továbbra is leülnek játszani) és úgy tűnik, hogy az egyik játékos nem volt teljesen tisztában a szabályokkal, vagy talán azt hitte, hogy vannak szabályok amik nem tartoznak rá, vagy ki tudja, de az a pláne, hogy megbántódott. Mivel Sivatag volt az aki az adott "szabályokon belül, de nem teljesen tisztázott" lépést tette, valahogy azt hitte, vagy gondolta, hogy talán valami rosszat tett.

Szerintem amikor valaki belemegy egy játékba, és nem tudja a szabályokat, meg kell ezeket keresni, fel kell kutatni, vagy jól megbeszélni. Persze, azért sokszor van olyan, hogy az embernek nem magyarázzák meg, vagy nem mondják el a játék minden szabályait, és akkor kellemetlenül éri amikor egy ilyenre bukkan, még pedig úgy, hogy az ember ellen fordítják a játékot. Előfordult ez már velem Manccala és Magic The Gathering alatt is, de hát az ember mindig felkutathatja a szabályokat, VAGY játék előtt tisztázhatja. Szerintem nem Sivatag hibája, hogy a másik játékost bántódás érte - mondjuk így - hanem alapvetően az a hibás aki nem magyarázta meg neki a játék szabályait, és maga a játékosé is, aki nem kutatta fel a játék szabályait a játék elkezdése előtt.

Magic... wah, rég nem játszottam. Szerintem már nem is tudok, ugyanis nekem egy nagyon régi csomagom van, még Legion idejéből. Akkor én általában csupa zombival és manóval (elf) játszottam, semmi tárggyal, vagy varázslattal. Mindig teremtményekkel szerettem játszani, de ki tudja most már meddig fajult a játék.

Nincsenek megjegyzések: