2010. március 31., szerda

Mi Legyen, vagy mi NE Legyen

Nyugalom--- van? Hn, nem igazán. Nyugalomra vágyok. Kari szeretne ha mennénk valahova, de részben arra gondolok, hogy most mennyire okos lenne egy tengerparti hotelra költeni, amikor maradhatnánk itt egy kicsit, pihiznénk és végre leülhetnék olvasgatni Dorian Grey-t, írni leveleket barátaimnak. Hiányzik nekem ez a kis nyugalmas, itthoni élet.

Persze értem, hogy most, hogy a Kari itt van valamit illene csinálni, valahova vinni, hogy ismerjen, de valahogy nagyon hiányzik az a kis idő amit kedves kis dolgaimmal töltök, ÉS az is aggaszt, hogy most hogyan legyen az agyagi rész, hogyan oldjuk meg okosan. Hn.

Lesz ami lesz.

22:30 HU/14:30 CR

Kipróbáltam magamnak ezt a honfoglaló mi-a-francot. Duuuuuuuuuuude... uncsi. Ahogy gondoltam, "ki mit tud" játék. Mi ebben a pláné? Na, legalább már játszottam, már tudom milyen, már "jogosan" mondhatok róla véleményt: van a világban más játék is, és mindegyik jobb ennél! Láttam itt ott 3 Jewel játékot. Na, azt szívesen játszanám. Tetris is érdekesebb, de 3 Jewel... hol lehet azt játszani????

Nincsenek megjegyzések: