2008. szeptember 2., kedd

Egy hírtelen döntés

Úgy döntöttem, most, 10:26 órákor (Costa Ricai idő), hogy otthon csinálni akarok egy képet magamról a hóban. De komolyan, körbe-körbe hóval, amihez majd le kell feküdnöm a hóba... de ezt akarom. (Remélem lesz elég hó... mint mindig...) Erre persze, bizonyára meg kell kérnem az egyik kedves jó barimat, hogy legyen már olyan szíves és fényképezzen le a hóban. Vajon kit kérhetek meg? A Gyuszi, persze, az első lehetőségem. Gyuszi, lefényképeznél a hóban? Kééééérem!

Nem tudom mi jött ma rám, de ma reggel valahogy eszembe jutott Kimberly. Talán azért, mert Szombaton Ivette és Katerine kérdeztek felőle, nem tudom, és eszembe jutott, hogy küldök neki egy SMS-t. De mit írjak neki? Nem tudom, talán megtudta a Natalie-val történt dolgot és bepipult. Ki tudja és kit érdekli. Az a pláne, hogy egy ideje nem tudok róla. Tehát írtam neki egy kis SMS-t. És mit írtam? ^_^ Mwa-hahahahahaha...

All it's left for me
Is the Mirage
Of a Butterfly
On my lips.

Will I ever see You again,
Beautiful Golden Flake?


Miért írtam ilyet? Mert én már csak ilyen vagyok. De érdekel akkor Kimmy? Nem, nem hiszem. Csupán... nem tudom, talán jó lenne valaki új kivel beszélgetni és elmenni moziba és vásárolni? Vagy csak úgy... edzem csábító és költő képességeimet.

Jaj igen, az olyan nagyon gonosz tőlem... ^_^ hehehe...

Nincsenek megjegyzések: