2008. szeptember 11., csütörtök

Nincs Változás

Továbbra ugyanaz.

Tegnap elmenten a moziba megnézni ezt a filmet "Wanted", alapvetően a pasika és Morgan Freeman miatt. Nem tudtam, hogy játszik benne ez az orosz színész aki "Daywatchers"-ben is játszik! Tök jó volt! Persze, kár, hogy nem volt benne ez a másik orosz csini... Csador Alekszei. Waaah~... Jó lett volna.

Rengeteget esett az eső, amiért megáztam, tehát amint megvettem a jegyet, bementem a Levi's boltba, ahol azt mondtam a kiszolgáló lánynak:

- Adjon valami 11-est, mert ez nedves.

Új nadrágom tök jó! talán picikét drága, de tök jó! (Sőt, háromból amit felpróbáltam, épp a legdrágábat vettem. Mit mondjak? Igen, egy végszükség helyzet volt, mert nem akartam megint náthás lenni, DE nem azért adom alább a stílust...)

Mozi előtt találkoztam Ivánnal és eljátszottam a jó barátnő szerepet. Sajnáltam, hogy olyan tehetetlen, hogy annyira nem tud élni, hogy annyira képtelen fellépni és valaki lenni. Közben én ott ültem vadonatúj márkás farmerben, elegáns fekete magas sarkú cipőben, klasszikus kék zakóban, fekete galléros pólóban és világos kék selyem kendővel oldalt kötve a nyakamon, mint a gazdag, jó életet élő jele. « Décontracté ». A stílus lezser és megfogalmazott, magába összpontosult netovábbja. Ott ültem egyedi Oliva Verde nassolni valómmal míg ő Buger Factory olcsó ételét tömte fejébe. Ő előre hajolva, én pedig hátra dőlve, mintha minden az enyém lenne.

Nem, nem vagyunk egyformák. Nem lesz ő sose az egyenlőm.

^_^

Nincsenek megjegyzések: