2008. november 21., péntek

Egy Rémes Hely

Igazán még mindig reszketem. Igazán már nem akarok itt élni. Ha lehetne, ha tudnék, most januárban nem jönnék vissza Costa Ricába.

Tegnap, az utca sarkon két fiatal ember kirabolt Hans-t és engem pisztollyal. Hanstól elvették a telefonját, táskáját és minden cuccát. Én elkezdtem sikoltani, hátrafelé menni, elmenekülni (lassan), távolodni míg hülyére ordibáltam amennyire csak bírta a torkom. Gondolom nem is kell mondanom, hogy halálra ijedtem meg. Nem vettek el semmit tőlem, a pasinak nem sikerült, és hát, a pisztolyt a Hansra irányították, nem rám. Eleinte nem jött ki senki a szomszédok közt, de aztán elment az utcán egy autó és egy motor és ez megijesztette a rablókat, akik elszaladtak.

Ma, amikor elmentünk a Daniért, közel Atiékhoz volt egy csoport rendőr az OIJ-ból (amolyan Costa Ricai FBI), pisztollyal és letekart fejekkel (fekete sí-maszkokkal), és valamilyen jelre vártak, hogy egy szomszéd házba bemennyenek valamilyen veszélyes ház betörőket letártoztatni.

Nem tudom mint gondoljak, de nem tetszik. Nem akarok már ebben az országban lenni. Igen, tudom, hogy Magyarországon is lopnak meg gyilkolnak, de nem ugyanaz. Remélem legalább a rendőrök kijönnek, nem úgy mint itt, mert akármennyire is hívtuk őket nem jöttek, és nem is tartoztatnak le senkit ha az amit elloptak nem több $500-nál.

Rémes.

Nincsenek megjegyzések: