2009. december 19., szombat

Amszterdam

Na, már Amszterdamban vagyok. Végre. ^_^ Persze, itt kiderült, hogy nincs nálam a magyar telefonom PIN kódja, ami szupi. Hn. 10€-t kellett kiadnom arra, hogy vegyek egy telefonkártyát, hogy felhívhassam a Kari és beszélhessőnk egy picit. Hát még jó, hogy megtettem, mert közben kiderült, hogy otthon úgy esik a hó mintha zsákkal dobnákaz utcákra. Ja, látom ez alkalommal túlzásba vitte a "hókisasszony" a havazást. Talán viharkisasszony lett a hókisasszonyból?

Az út idáig egyedi volt. Többlet súlyt kellett életembe először fizetnem, $50-t 4 Kg-ért. Hát jó, előtte szépen átengedtek +10 Kg-t minden egyes alkalommal, tehát ok, legyen. (Persze, a kézipoggyászomat nem is mérték meg, és az biztos nem 10 Kg.) Aztán otthon felejtettem nem csak a PIN kódómat, hanem az arckrémjeimet, amivel egyébként most nagyon jól jártam, mivel "kénytelen" voltam venni a Costa Ricai reptéren L'Occitane arckrémet, amit egyébként nem vettem volna, és kaptam hozzá rengeteg parfüm mintát. Tehát ez egy plusz. Fel is tettem már és nagyon tetszik. Majd meg kell nézni, hogyan viselkedik kint a hidegben.

Aztál elfelejtettem a könyvet amit olvasgattam, habár útközben nem éreztem, hogy olvastam volna (tehát inkább nem foglalta a helyet), főleg mert, Oh My God, olyan rémes!!! Jó, hogy ajandékba kaptam és nem fizettem ki, mert really, dude, rettenetes. Otthon maradt szintén a németező könyvem, de ennek még nem tudom mi a pozitív oldala. Majd, lesz, az tuti, mert idáig mindennek (kivévé a PIN kódnak) valami sokkal jobb dolog jött helyette. (Hn, lesz egy új telefonom? Felfedezek valami szupit a Pannonnal kapcsolatban? Látok egy csinos srácot a Pannonnál? Szerzek valami szupi engedményt? Megmenekülők valami rettenetes dolog elől?)

Az út idáig... jó volt. Panamában több sort is kellett állni, de azért mindenki kedves volt. Észrevettem, hogy ott is jobb Európainak lenni, mint latinamerikainak (rövidebb sort kellett állni és nem szedették szét a poggyászomat). A KLM gépen voltak csinos légikisérő srácok, ennek örültem, de a csajok undokok voltak és folyamatosan beleütköztek a székembe (és belebotlottak a lábamba, mivel a szék picike volt, és nem fértem el benne). A kaja rettenetes volt, annyira, hogy nem bírtam semmit se teljesen megenni, és csak magoltam a "legehetőbb" dolgok közt. Így is hasmenést kaptam a sok ronda cucctól. Ja, igen, nincs mint Air France. Miért nem tud KLM szintén rendes kaját adni? Csak azt remélem hazafelé Malév géppel megyek, hogy legalább legyen valami rendes kis zsemle és Sió narancslé, vagy kóla.

Úgy tűnik, hogy több gép késik a hó miatt, habár itt nincs hó. Nem mondanak semmit szintén lehetséges késésekkel kapcsolatban a magyar járatokkal szemben. Remélem minden rendben megy, főleg mert én még ma meg akarom nézni AVATAR-t. Közben itt már kezd nagyon hideg lenni. Jó, hogy nem mentem ki.

Hamarossan otthon leszek, és még ha vannak dolgok amik nem igazán izgatnak, amiket inkább kihagynék, jó lesz megint otthon lenni. ^_^

Nincsenek megjegyzések: