2008. december 24., szerda

Boldog Karácsonyt Mindenkinek!

Igen, boldog, boldog Karácsonyt mindenkinek! Ma értem haza Bécsből, egy meglehetősen gyors és kellemes busz utazáson, és azzal a hírrel fogadtak, hogy a vasutasok felfüggesztették még az idén a sztrájkot. Na, mehetek akkor Szófiába vonattal! Remélem haza is hoznak, és nem lesznek olyan szemetek, hogy ott hagynak engemet! Habár nem hiszem, mert a múltkor azt kértem az Istentől, hogy engedje meg, hogy utazhassak Szófiába vonattal. Azért már csak a biztonság kedvéért is megkérem, hogy vissza is jöhessek időben vonattal. Tudod, csak úgy. Nem árt.

<--- Ez egy Nagytétényi karácsonyfa. A sípos-szitakötős.

A Nagyapi nem valami boldognak tűnik velem, és gondolom ez azért van mert utazgatok ide-oda, hol Mezőkövesdre, hol Bécsbe, és most majd Szófiába, és nem vagyok eleget vele, vagy nem hívom eleget. Őszintén, sok mondanivalóm sincs hozzá, de azért majd igyekszem meglátogatni, ha másra nem, hogy ott nála olvassak könyvet. Hát mit tegyek? Nincs sok beszámolni valóm!

A végén Bécs tök jó volt, habár nem tudtam elmenni a múzeumba. hogy megvegyem az Apotheke cukorkákat amiket tegnap láttam. Vettem helyette hat másféle üveges édességet. Azt hiszem már ideje befejezni a sok vásárlást! Szófiában is csak a minimálist fogom venni, lehet, hogy semmilyen souvenirt. Hát hova is tegyem és mivel fizessem ki?

Ez a mi karácsonyfánk! Zsuzsanéni diszítette fel. Én Bécsben voltam, és nem tudtam segíteni. -------------->

A Karácsonyt megtartottuk a Nagyapinál, telefonhívással és ajándék bontással. Kaptam egy Swatch órát amit a múlt héten vettem meg és egy doboz pecsétes filctollat a Tchibótól amit nagyon megkívántam. Bécsben is vettem Swatch órát magamnak. Már 19 Swatch órám van, illetve 19 órám, mert nincs más féle órám. ^_^

Itthon ettünk izlandi féle Karácsonyi vacsorát és én diókat nyítottam kalapáccsal! Tök jó volt! Kicsit nézegettünk lakásokat, így kívülről, hogy hova lenne jó nekem költöznöm majd. Tök jó, hogy a Zsuzsanéni szerint is az a ház ami nekem tetszik, a Nagyapiék háza előtt, szép. Három hely nekem a kedvencem: a Böszörményi út, az a ház az Istenhegyi úton, vagy a Királyhágónál. Mondom, mindenféle képpen, legyen a XII. kerületben, mert már tudom hol van ott az önkormánzat, ls szépen bánnak ott az emberrel. Ez a hárüm hely pedig közel esik a 59-es villamos megállóihoz, tehát innen kényelmessen el tudok akárhova érni elég gyorsan.

Gyuszi... kellemetlenkedik. Nem tudom mi baja van. >_< Undokul viselkedik... megint. Lehet, hogy nem kell nekem Mezőkövesdre mennem? Mindig ezek után lesz kellemetlen? Vagy lehet, hogy a Kata miatt van? Agyamra megy, igazán, hogy nem ÉN vagyok kapcsolatban ezzel a nővel, mégis nekem is TOVÁBBRA szenvednem kell dolgait. Olyan idétlen és olyan izé, mert nem is kapok a sok fejfájásért és kellemetlenségért szexet se! Ezt majd meg kell tárgyálnom Gyuszival... valamikor amikor nem a KATA MSN-ét várja, vagy amikor nem épp vele beszélget telefonon vagy SMS-ezik vele.

Jetty, Caroll és Víctor-ral beszélgettem telefonon. Mindenki olyan nagyon kedves volt! Gittával ás Lászlóval pedig SMS-eztem. Holnap randizok Lászlóval! ^_^Izgi lesz! Szeretek vele lenni. Imádom azt ahogy beszél, a dolgokat amiket mond, a mód ahogy velem viselkedik... olyan régimódi gavallér! De erről majd holnap mesélek!

Nincsenek megjegyzések: