2008. december 5., péntek

Bőrőnd kérdés

Igen késő van. Nagi hajnali öt órát mutat, de itt még csak este tíz van. Ha reggel öt óra lenne, már fel kellene kelnem. Ma vettem észre, hogy még nem pakoltam be az utazásra. Persze, még hiányzik... 1.14 hét, hogy elinduljak, de általában az utazás előtt be szoktam többször is pakolni úgy nevezett "színlelt pakolásban". Tehát alapvetően azon töröm a fejem több napon, hogy mit vigyek és milyen nehéz lesz, és méregetem... és ilyenek. Sajnos a bőrönd maga is nehéz, ami sokat vesz el a pakolási lehetőségekből, de hát majd igyekszem könnyen pakolni. Célom az, hogy ez alkalommal csak tíz kilót vigyek, maximum tizenötöt, ajándékokkal együtt. Sajnos nem hiszem, hogy beférnék a kicsi bőröndbe mindennel, DE majd úgy igyekszem pakolni, hogy a ruhám beférjen a kis bőröndbe és az ne legyen több mint hét kiló. Szerintem egy jó terv.

Kicsit ideges is vagyok, valahogy pénz miatt. Hülye pedig, mert már megvan az egész hotel pénz, és a vonat jegyek nem lesznek olyan drágák. A Bécsit fejből tudom, és a Szófiait... azt majd meglátjuk, de nem hiszem, hogy olyan nagyon rémes lenne. Kaja, csoki, ajándék... az mind meglesz. Miért aggódom? Nem tudom, talán a nagy kaland miatt. Jaj! Nem szabad elfelejtenem a Bulgáriai úti könyvemet!

Aztán, ahogy belegondolok, nincs is okom sokat aggódnom a pénz miatt. Lesz két fizetés, lesz hitelkártya... mi a gond? A munka. Az a gond. Annyi munka van, és én holnap "elszököm", hogy a szakdolgozaton dolgozzak. INCOPESCA, MAG, IMAS, INEC... semmi sem biztos, lehet, hogy a végén haza kell majd mennem abszolút semmivel, semmi úja adattal... és nem leszek az irodában, nem fogok dolgozni. Miért zavar ez? Amikor tudom, hogy a főnököm szemérmetlenül kihasznál? Amikor MA tudtam meg, hogy most azt akarja, hogy ÉN legyek a minőség terv igazgatója? Mert nem erre ment ki ez a három elvesztett nap azon a "Terv Igazgatási" szemináriumon, mert az volt a pláné, hogy ő hallja hogyan kell ezt csinálni, és úgy tegyen mint aki csinálja is, de legyek én ott, hogy majd én csináljam igazán (ezt megtudtam valaki mástól is!), de most az van, hogy egy főnök nem lehet terv igazgató, tehát NEKEM sózza ezt az izét amiről maga se tudja mi is vagy hogyan kell belefogni. Miért nem tud valaki mást választani? Mondjuk valamilyen más osztályból?

Ez zavar. Zavar, hogy már eleve sok munkám van, és van a szakdoga és ennek a tetejére jön egy ilyen munka is amit nem kértem, amit nem akarok, amihez semmi kedvem és amivel majd sok baj lesz, azzal kezdve, hogy senki se tudja, hogy mi, de mindenki bele akar szólni.

Van egy gonosz ötletem: azt mondom, hogy elfogadom, DE azzal a kikötéssel, hogy a terv a belátásom szerint megy és senki de változtathat rajta, kivéve a csoport, és ha valaki változtatni akar rajta, azt előbb a csoportnak kell jóváhagyni a változást. Papírt akarok róla, addig nem kezdem el, és akkor majd mindenki látni fogja milyen egy makacs Zsuzsi. Persze, tuti ezt nem fogják jóvá hagyni, tehát nem kerülök be a tervbe mint igazgató! ^_^ Jaj de okos vagyok!

Most megyek mosakodni és aludni. Holnap pedig munka, tézis és... pakolás színleltetés!

Nincsenek megjegyzések: