2008. december 22., hétfő

A busz nem egy jó ötlet

Bécs, végre Bécs! Hotel Continental, a kedvenc hotelem, a város kedvenc részén... de sajnos most nem a Westbahnhoff-nál száltam mi, hanem az Erdberg Straße-nál, ami hál'Istennek az U3-as metró vonalán van. Nem tudtam MEGINT Vienna Visit Card-ot venni, tehát rendes 72 Stunde utazó kártyával járok. Olcsóbb, ya, de nem olya szép, és szerettem volna kihasználni a hasznavehetetlen akciókat. Hát jó. Ez van. A kedves vasutasoknak köszönhetően ez alkalommal BUSSZAL kellett jönnöm. Hát, mondom, jó, Costa Ricában nincs vonat, tehát olyan lesz mint lemenni Golfitóba. Yeah rrrrright... Persze, csinos magyar pasik barátnőjükkel (a barátnőjük nekem nem kell, de ha ők inzisztálnak, hát legyen...), öreg nyanyák a világ legrondább kabátokban, gepárd mintás pszeudo-selyem kendőkkel és turbántos satyakokban. Ilyenkor félre szoktam nézni és azt gondolom magamban: "Jó, hogy mi Costa Rica-iak sokkal islésesebbek vagyunk..."

Fura emberek voltak a buszon, és volt egy mexikói pasi aki nagyon elvesztette a türelmét amikor betelt az egyik oldalon a csomag tartó, és a nagy hülye azt hitte, hogy már Ő nem fér a buszra. Elkezdett ordibálni, hogy a barátnője a buszon van. Hát a pasi elkezdi:

- PAMELA! PAMELA!

Aztán FÜTYÜLT UTÁNNA mintha a csaj egy kutya lenne. Amikor a csajszi előkerült, mondja:

- Nos vamos al otro bus! Esta chingada está llena!
(Megyünk a másik buszra! Ez a szar tele van!)

"Chingada" egy szó amit általában a mexikóiak használnak.

A végén Pamela és a Chingón a buszon maradtak.

A busz olyan lassan ment, annyi helyen állt meg, hogy azt hittem majd akkor érünk Bécsbe amikor már ideje felvennem a nyugdíjjamat.

Bécsben már minden rendben volt, kivéve amikor ki jöttem a Neugausse megállónál, mert valahogy rossz felé indultam el... és nem ismertem fel az utcát. Persze... utánna észre vettem, hogy a MÁSIK oldajon jöttem fel... >_> Néha olyan okos vagyok, hogy magam is megdöbbenek.

Na, most megyek valami vacsorát venni... talán egy kis ruhát, ja, és egy Angol-Német-Angol szótárat is. Egy kisokos akit ismerek, olyan nag ügyes volt, hogy nem pakolta be a szótárát, és a polcon hagyta, COSTA RICA, HEREDIÁBAN! Persze, a hülye szótár sokat csinál ott! Fantasztikus, hogy hogyan vág az eszem! Mindent megsemísít!

Na, megyek vásá--- vacsorázni.

Később, megint a hotelban este 23:25-kor

Tehát elmentem vacsizni. Erről már az angol blogban írtam, tehát nem ismétlem magam. Ha valaki tudni akarja, olvassa el angolul, épp úgy ahogy aki tudni akarja, hogy mit írtam ide, olvassa el magyarul. Igen, sok munkája lesz a jövőbeli történeszeknek, akik majd "kiássák" a blogjaimat.

Nem vettem semmit, de nagyon, nagyon éreztem a szótár hiányát.. és a német tudás hiányát. Annak ellenére, hogy a pincérek nem voltak hozzám olyan kedvessek mint amit megszoktam, szépen adtam nekik borravalót. Ha! Biztos nem ezt várta az öreg ürge.

Na, lassan készül a holnapi program. Először is elmegyek egy valamilyen vegyes meleg boltba, mert állítólag vannak könyyvek és látmi szeretném mit tudok ott találni. Aztán megyek a Muzeumquartier-be művészetet nézni, és talán vinni valami szép képet kedevenc művészemnek, majd irány Herrengasse és Stephansdom a Mozart Kugliért és egyébb cuccokért! Valahogy mindig olyan kevés az idő!

Örülök, mert van programom karácsonyra... Lászlóval! ^_^

Nincsenek megjegyzések: