2008. december 19., péntek

Egyebek és Begyebek ha semmi más nem jutt eszembe

Igen, kezdjük azzal, hogy már elértem a 18 Swatch órát. Ezt mindenhol elmondom, és mindenkinek, mert nekem ez nagy szám. Ha neked nem, az engem nem érdekel. Nem én olvasom a te bloggodat, hanem te az enyémet, tehát, sajna, élned kell vele! Hapci!!!! Jaj, rengeteget hapcizok! És annyit kell az orromat fújnom, hogy biztos vagysok benne, egyszer majd a zsebkendőben marad!

Ma elmentünk a Jánossal Egerbe. Esegetett az eső és kicsit kellemetlen volt a kirándulásra, mert küszködni kellett az esernyővel, a táskával és a fényképező géppel. Így is elmentünk, megnéztük, lefényképeztük és vettem két olvasót, zöldet, persze és egy ezüstözött nyakláncot Szűz Mária éremmel amiket majd igyekezek holnap megáldatni a Mezőkövesdi templomban. A Bazilika nagyon szép, és nagyon szerettem ott lenni. Ha lehet, akkor majd holnap, otthonról feltöltöm a képeket amiket tegnap csináltam a netre, hogy lásd milyen szép!

A Bazilika utál elmentünk az Egri várra, ami egyébként zárva volt, de azért még élvezetes volt!

Ma este jön a Gyuszi, de gondolom nagyon fáradt lesz. Holnapra pedig már ki jelentettem hogy nem akar sehova se menni, csak pihenni akar. Arra gondolok, hogy sok labdát próbál a levegőben tartani, és az az igazság, hogy ezek a labdák nem úgy viselkednek, mint azt ő szeretné. Valahogy igyekszik és vonszolja magát, viszi az életét de az élet vágtat és elgázolja. Mi lesz vele?

Fejemben egy sztori forog amit nem akarok megírni, mert igen buta. A "Twilight" film alapján jutott eszembe, és ezért nem akarom megírni, DE talán vag egy pár eleme amit vajd egy rendes történetbe tudok menteni. Közben olvasom az "Intimate Evil" c. könyvet Paul Reidingertől: Más mint gondoltam, de annál jobb is. Reidinger folyamatossan meglep irományaival. Szeretnék olyan jó lenni mint ő.

Nincsenek megjegyzések: