2008. április 18., péntek

15:17

Még 80 percet kell várnom, hogy hazamehessek. Olyan förtelmesen SOKNAK tűnik! Rég nem éreztem, hogy már haza akarok menni, hogy már unom magam és a percek lassan múlnak. Nem. amióta az ICE-ben dolgozom (és az már 4 év, hat hónap és két nap) általában az volt a baj, hogy nem volt időm. Annyi dolgom volt, annyi csinálni valóm, még ha saját munka is volt, hogy rettegtem a négy órától. Jaj ne! Csak még egy óra! Még tíz perc! Mindjárt befejezem! Ígérem! nem most. Csak forognék a székemben.

Munka az van, elég, de amióta úgy döntöttem, hogy csökkentem a tempót, hogy a főnököm leszokjon arról, hogy gépként néz, azóta förtelmesen unatkozom. Plusz, nem szeretek ide jönni.

°°°

Holnap, feltehetőleg, találkozom Carollal. Ha minden rendben megy, akkor ide adja nekem a Queer as Folk második szezonját. Tudom, tudom, már napok óta CSAK ERRŐL jár a szám, de komolyan! Már nagyon, nagyon akarom látni.

Képzeld el, csak ma rendeltem meg a Jetty szülinapi ajándékát. Te tudtad, hogy három napon belül lesz a szülije? Én nem. Illetve, tudom, hogy 22.-én lesz, csak épp nem tudtam milyen napon vagyunk. Upsz. Megesik. Na, kikerestem neki valamit a kívánság listájából és meghozattam. 22.-én ér Miamiba. Ki tudja mikor lesz itt. Na, de úgyse találkozom vele a szülinapján. Gondolom, sőt biztos vagyok benne, hogy a pasijával tölti a napot. Szegény, de olyan nagyon szánalmas. A pasi csúnyácska, sajnos nincs más neve és olyan ordináré mint a férje. Erre a típusra van egy jó amerikai szólás: red neck. Hogy neki miért kell mindig az ilyen alsóbbrendű krapek, azt sose fogom megérteni. Tudod, lehet, hogy ez egy ilyen átok rajtam. Illetve nem rajtam, hanem egy átok amit magammal hordok és ami barátnőimre hat: mindig a lehető legrettenetesebb vesztesekkel, hóhányókkal állnak össze. Nem lenne szabad barátnőket tartanom. Amúgy is a pasik jobbak. ^_^ Plusz, ha csak srác barátaim vannak, néha lehetne... ^_^

Héé... és ez az átok nem árt srác barátaimra is? Majd ki kell kutatni. Lehet, hogy igen. Ugyanakkor... bizonnyal tudom, hogy srác barátaim egy jelentős része vonzónak talál és többször is kapcsolatban képzeli magát velem. (Fúúúúj!) Honnan tudom? Ó, meg vannak a módjaim. Mindig van valaki aki beszél.

Nincsenek megjegyzések: