2008. április 21., hétfő

Még Egy Hétfő

Otthon olyan 16:36 óra lehet, itthon pedig csak 08:36 óra van. Itt épp kezdődik a hét első munkanapja, otthon pedig már lassan véget ér. Gondolom ilyenkor mennek a Gyuszi és az András "gyurmázni". Ühüm. Jut is ezzel kapcsolatban valami eszembe. Hmmm... talán egy videóval könnyebb megmagyarázni. ^_^



Ja persze, de ti nem vagytok ilyenek. Ezt mindannyian tudjuk. ^_^

Caroll-tól kaptam ezt a videót. Sajna, fiúk, de nem kaptam meg a QaF következő részét amikor szerettem volna, és most mindent ilyen szemszögből látok. Ilyen a világ.

A mait igen rövidre kell vennem, mert munkám van. Tudod, amióta nem viszem haza a munkámat, de továbbra is szórják a fejemre a munkát, and so and so... azóta ha munkálok azt itt kell csinálnom. Ma ráadásul egy órám lesz az egyesületben, tehát 11-kor már nem is leszek itt. Egyébként ma a Jetty-vel ebédelek. Antojitos. Mexikói kaja. Azteca leves, tacos és az elmaradhatatlan tequila. Holnap lesz a szülije, tehát már ma meg kell ünnepelni. Mivel két különböző város részben dolgozunk, nem találkozunk olyan gyakran, sőt, csak akkor találkozunk ha én San Pedróba megyek ami mostanság igen ritkán fordul elő. Mivel az ajándéka csak holnap érkezik meg Miamiba, persze nem fogok vele találkozni. Felhívom, felköszöntöm, de majd talán csak jövő hétfőn állítok be ajándékkal a kezemben. Közben keddre lemondtam Carollal a találkát, azzal az ürüggyel, hogy Jetty-vel kell találkoznom. Igazán, nem érzem, hogy lenne beszélnivalónk. a naplóját sem fejeztem még be, tehát mi legyen? Nem lesz semmi a tévében, de leszek magam és Omi. Az irományokkal is haladni kellene.

Na, megyek. Már csak két munkaórám maradt hátra. Robotolnom is kell, nem csak "lassú-sztrájkolnom"!

I'll be everything that I want to be
I am confidence in insecurity
I am a voice yet waiting to be heard
I'll shoot the shot bang that you hear round the world
I'm a one girl revolution

Nincsenek megjegyzések: