2008. április 24., csütörtök

Országos Szekírozás

Nem hittem volna el soha, hogy én valaha is veszek magamnak egy ilyen "ballon" szoknyát. Amikor először divatba jöttek olyan nagyon rondák voltak! Vagy talán a manökenek akik hordták voltak rondák és azzal elrondították a portékát is, de nem, nem nagyon vettem volna fel egy ilyen. Nem, nem én! És íme, tegnap bekerültem a Benetton boltba és vettem magamnak egyet. Most is ebben ülök az irodában. Cuki és kényelmes, de sajnos nem nagyon jó velejárni az utcán. Ez egy valami amit nagyon utálok az itteni emberekben: mindenki cikiz. Mehetsz nyugodtan az utcán és minden férfinak oda kell néznie és valamit mondania, vagy szó szerint VÉGIG MENNEK utánad és néznek mintha valami húsdarab lennél. Semmi alapvető tisztelet az ember társak után. Mintha az ember nem is volna ember, hanem valami állatka ami majd szépen tűri a sok mocskos szót. Nem jut eszükbe, hogy az embernek joga van a nyugalomhoz és ahhoz is, hogy úgy öltözzön fel ahogy kedve tarja. Ez itt egy örök probléma, egy probléma a mi hál'Istennek otthon nem létezik. Ugyanakkor szörnyű a nők mennyire védetlenek vagyunk ezzel a zaklatással szemben, mivel nem létezik mód arra, hogy ezeket a férfiakat feljelentsük.

Szörnyülködve vettem észre nem is egyszer, hogy itt a férfiak igazán azt hiszik, hogy a nők szeretik, ha ilyeneket mondanak nekik, mert csak így érzik magukat igazán kívánatosnak. Nem, nem igaz. Az effajta szekírozás egy agresszió forma amit az ember rengeteg embertől szenved. Ha azt mondom most hogy 4 sarkon keresztül menve vagy 20-an dudáltak, vagy szóltak valamit, az meglehetősen kevés. Minden lépésre, minden elment kocsi mellett, minden kerékpáros... nem is számítva azt a három-négy elvetemültet aki eltért az útjáról csak hogy az ember után lassan menjen mindenféle undorító dolgot mondva. Az ember hiába hívná fel a rendőrséget, mert ilyenért ki se jönnek. Ez nem bűn.

Még mindig egy "paradicsom" ez a rothadt trópusi ország?

Nincsenek megjegyzések: