2008. április 11., péntek

Dél Afrika

Tudom mint akarsz mondani: "DÉL AFRIKA? MIN JÁR A FEJED!" de még sose voltam Afrikában, tehát miért nem? Most már tudom miért nem.

Van egy barátnőm a Facebookban aki Dél Afrikában lakik. Cape Town-ban, ha jól értettem. Megadta a telefonszámát, és mivel ma tényleg minden miatt nagyon nem volt kedvem beszélni vagy gondolni a jelenlegi helyzetre, felhívtam. Nem tudom, valahogy már a hangjáért nagyon jól eset hallani. Beszélgettünk egy jó darabig, majd valahogy arra gondoltam jó lenne egy kicsit lemenni hozzá Dél Afrikába. Végül is Dél Afrika nem Ázsia, ugye? Nincs is olyan messze. Ühüm. Először is a repülők vagy Johannesburg-ba, vagy Cape Town-ba mennek. Jó, Cape Town kell. Igen, de nem $3000 (1500 €)-ért! Ez Cape Town. Johannesburg lehet $2500 (1250 €)-ért. Johannesburg több mint 980 Km-re van Cape Town-tól. Igen, tudom, Afrika, polgári háború, katona gyerekek, vérengzés... Tudod, nem mindenhol van, és Dél Afrikában most nincs. Fura, tudod, hogy az ország közepén van egy másik ország, Lesoto. Majd megkérdezem a Sandrát. De mondjuk itt közel van Colombia, a FARC, majd aztán az a sok guerrilla öldösködés, a sok kábítószer és mégis itt nem olyan.

Sandra szerint Dél Afrika egy nagyon szép ország, és én szeretném megnézni. Valahogy érdekesnek tűnik.

Ugyanakkor van még ami Dél Afrika ellen szól. Nevezetesen a menetrend: San José-Houston (3 óra), Houston-Amszterdam (10 óra) (és KLM!!! Jaj ne!), Amszterdam-Cape Town (12 óra). Visszafelé pedig Cape Town-Amszterdam (12 óra), Amszterdam-Mexikó Város (12 óra), Mexikó Város - San José (3 óra). Az nekem nagyon sok. Főleg egy nem-Air France gépen!

Nincsenek megjegyzések: